Wij zijn inmiddels weer druk bezig met het opbouwen van onze volgende 325i (nadat we helaas de eerste hadden afgeschreven) maar nu stuiten we weer op die dikke kitnaden overal, en dikke tectyl achtige koek tegen de onderkant aan enzo.
Nu hebben we bij de eerste auto alles eruit lopen stoken en met staalborstel schijven op de slijptol en boormachine, maar ik vrees dat dit 5 jaar van ons leven gekost heeft.
Stralen is geen optie, de kit absorbeerd de kracht van de korrels, en dompelen in een zuurbad is ook geen optie omdat het vrij prijzig is, en bovendien ben je dan ook alles kwijt op plekker waar je niet meer bij komt, en waar je de lak of kit juist wel wilt behouden (kokerbalken)
Wie o wie heeft een tip of idee zodat we toch overal de rotzooi eraf kunnen krijgen en de naden overal mooi schoon, zodat we er een mooie lasrups in kunnen leggen, ipv een hoop gerommel en gespetten omdat er overal nog kit resten tussen zitten.
Alle ideeen zijn welkom.
Ik denk ik zet me vraag hier eens neer, wij zijn ten slotte vast niet de enige die een rally auto aan het bouwen zijn, of opgebouwd hebben. En netjes de hele auto willen doorlassen.
Alvast bedankt.