Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Cinq-Power schreef:Het probleem is meer dat de politie moeilijk kan gaan doen over het feit dat het uitstekende delen zijn.
Oftewel niet voetgangerproof.
Ik neem zelf ook het risico, wij gaan ook gewoon rijden met de auto op het plaatje, en de lampbar blijft er ook gewoon opzitten.
Halen wij die eraf dan hou je 2 scherpe stukken over.
Cinq-Power schreef:yup, hoort bij auto dus zit erop
Wolter schreef:Cinq-Power schreef:yup, hoort bij auto dus zit erop
Aha, ok! Met lampen vind ik het aangezicht van iedere auto een stuk mooier.
Maarrr...
Als je overdag toevallig een paar struikjes inrijdt, maar je weg zonder al te veel schade kunt vervolgen, is er wel een kans aanwezig dat je lampen kapot zijn. Ik weet niet of je meerdere sets lampen hebt, maar dat kan dan wel eens vervelend worden als je 's avonds die lampen nog nodig hebt.
Dus mijn advies: er pas opzetten als je ze ook nodig hebt.
Holkers schreef:Ik spreek je nog wel een keer als je achter zo'n sjonnie-spoilert blijft hangen. Geldt ook voor de lampenbak, je kan er best mee rond rijden maar de politie kan en zal je waarschijnlijjk aanhouden en verwachten dat de bak eraf moet. (voetgangers enzo)
joostkusters schreef:Holkers schreef:Ik spreek je nog wel een keer als je achter zo'n sjonnie-spoilert blijft hangen. Geldt ook voor de lampenbak, je kan er best mee rond rijden maar de politie kan en zal je waarschijnlijjk aanhouden en verwachten dat de bak eraf moet. (voetgangers enzo)
een auto mag 8 koplampen voeren (incl de orginele) dus je mag er 6 bij zetten, als deze geen scherpe randen of uitstekende delen hebben (zoals afstelschroeven) mag je deze gewoon op je dagelijkse auto hebben.
p.s. voor de wijsneuzen onder ons, de orginele koplampen van een auto voeren alleen grootlicht, of dimlicht, dus dit wordt niet als 4 lammpen beschouwd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten