schriftelijk aanvragen bij RDW voorzien van technische uitleg.
De letterlijke tekst was: "...nergens staat vermeld van welk materiaal de ruiten al dan niet gemaakt dienen te zijn of dat lexaan niet toegestaan is. Dit is zolang er geen beschadigingen in het zichtveld zijn niet strafbaar. Let wel dat lexaan in geval van een ongeval niet kapot gaat en ook niet in te slaan is..."
De wagen hoeft daarvoor niet op herkeur.
Foto's op dit moment weinig extra waarde omdat de wagen op 4 assteunen staat en half blank metaal is. Klaar om voorbewerkt te worden voor een wit laklaagje binnen en buiten
Maar vooruit
Paar van de vele mod's: versterkte kop met 39mm ipv 36mm kleppen, sodium gekoeld geflowd en met losse ringen pakking, grotere turbo (stage 2 TT), 300cc grotere injectoren (origineel 240), FMIC, Brandstofpomp + drukregelaar, Seb 4.1.1 chip en begin komend jaar MegaSquirt.
4zuiger Brembo met 315 schijven ipv 1 zuiger met 254mm origineel
Gesmede zuigers. Koni schroefkit.
Wielkassen maximaal gerold om zo 8J 16" met 225-40-16 en ET20 te kunnen monteren. Nu nog met Toyo T1r en hopelijk zo met R888 of vergelijkbaar rubber.
Origineel en aftermarket
downpipe en uitlaatssysteem gewrapt
prachtige 4 zuiger remtangen, en de 254mm schijven worden vervangen door 315mm
neusje in opbouw, er komen Morette units in die al liggen te wachten op een lakje
Alle koele lucht wordt naar de benodigde plaatsen geleid. Oliekoeler vol in rijwind, intercooler vol ervoor, mistlamp linkerzijde naar achterkant van blok, en ruimtes naast de intercooler naar voorzijde van het blok. 1 nog inkorten, spuiten en grille gaasjes erachter.
Maareh ... Back to the lightpods