De achterwielen hebben toch een duidelijke toespoor!
In het offroad gebeuren staan de achterwielen altijd een paar graden toespoor. Zelf heb ik deze op 4 graden staan.
Kijk maar eens naar auto's/voertuigen die veel in het zand rijden: hier staan de achterwielen altijd een paar graden toespoor.
Wat je niet wilt is dat de auto gaat 'happen'. Om dit te voorkomen een paar graden toepoor (achter) en 1-2 graden negatief camber.
Ik denk dat in je bouwbeschrijving wel het e.e.a. uitgelegd wordt.
De voorkant is een ander verhaal, maar als ik zo lees bedoel je in je laatste post de achterkant.
Ook aan de voorkant heb je toespoor, maar deze heb ik op max 2 staan. Meestal rij ik met 0. Wanneer je deze veranderd in 1-2 zal hij makkelijker insturen, maar meer wrijving rechtuit!
Overigens zijn deze modellen in 9 van de 10 gevallen achterwielaangedreven. 4 wiel aandrijving komt (nog) niet heel veel voor.
Dit is een Hormann zo te zien, klopt dat?