door Jan-Willem » do apr 22, 2010 17:25
Een buis zal niet breken op de las maar ernaast toch? door het lassen is het materiaal naast de las dunner dan de las zelf.
(dat lag toch aan het inbranden, tenminte dat is mij zo geleerd)
Een rolkooi fabrikant die en kooi levert met certificaat zal aan een vastgestelde eis moeten voldoen.
De kooi die jij dan aanhaalt die op te dunne schetsplaten staat is dan in mijn ogen beunwerk mits deze door een gecertificeerd bedrijf is geinstalleert.
Als dat door een Teun de beun is gedaan moet hij de Annex-J even losslaan, ofwel hij is er zelf bij..
Maar als een gecertificeerd bedrijf dit doet, misbruikt hij ook zijn naam..(Je krijgt niet zomaar een certificaat, en hierop vertrouwen de mensen)
Theo Kan ook niet alles controleren of zien, vandaar dat een camera met uitlaatklem waarschijnlijk wel door de TC heen komt.
Ik blijf echt bij m'n standpunt, je maakt met een uitlaatklem een knikpunt in de betreffende buis.
Of de kooi daar nu wel of niet kan knikken, de kooi of beter gezegd de desbetreffende buis waaraan deze stellage zit raakt beschadigd.
Voor je helm moet je dat dure schuim gebruiken als helm protector.
Dat zwarte spul met dat FIA nummer.
Maar bij de benen mag volgensmij ook een normaal soort schuim, als het maar niet brandbaar is.
Hier heb je verschillende soorten in, maar dit vindt je niet in de Gamma.
Tijd om weer on-topic te gaan?