Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallyfreak1 schreef:Ok ik kom weer een stukje dichterbij nu.
De reden dat ik ook mede opzoek ben naar een bakcode is omdat een sponsor van ons dan kan kijken of hij er aan kan komen en hij zoekt de bakcodes zoals bijvoorbeeld 20cn20.
Daarmee kan hij er weer makkelijker mee werken.
kan ik op die engelse sites ook van die codes vinden?
rallyfreak1 schreef:Weet iemand toevallig nog bakcodes van be bakken die achter een 1,6 motor passen van een saxo.
Ben namelijk aan het uitzoeken wat de bakcode is van een citroen saxo challenge versnellingsbak.
rallyfreak1 schreef:Ok ik kom weer een stukje dichterbij nu.
De reden dat ik ook mede opzoek ben naar een bakcode is omdat een sponsor van ons dan kan kijken of hij er aan kan komen en hij zoekt de bakcodes zoals bijvoorbeeld 20cn20.
Daarmee kan hij er weer makkelijker mee werken.
kan ik op die engelse sites ook van die codes vinden?
V.D.G Rally team schreef:rallyfreak1 schreef:Weet iemand toevallig nog bakcodes van be bakken die achter een 1,6 motor passen van een saxo.
Ben namelijk aan het uitzoeken wat de bakcode is van een citroen saxo challenge versnellingsbak.
Een BE 3/5 bak van een straat auto past niet. B.V een peugeot 306 2.0 16v is de zelfde bak als waar ze in de cup mee rijden. Alleen het vorste huis wat tegen de motor word geschroefd is anders. De startmotor zit aan de voorijde.
En goedkoop een gebruikte bak in belgie vinden vald niet mee.
je moet ook de aandrijfassen vervangen zijn ook anders en de wielnaven en lagers moeten worden vervangen.
Het is met een saxo een ramp met de MA bak.
V.D.G Rally team schreef:rallyfreak1 schreef:Weet iemand toevallig nog bakcodes van be bakken die achter een 1,6 motor passen van een saxo.
Een BE 3/5 bak van een straat auto past niet. B.V een peugeot 306 2.0 16v is de zelfde bak als waar ze in de cup mee rijden. Alleen het vorste huis wat tegen de motor word geschroefd is anders. De startmotor zit aan de voorijde.
En goedkoop een gebruikte bak in belgie vinden vald niet mee.
je moet ook de aandrijfassen vervangen zijn ook anders en de wielnaven en lagers moeten worden vervangen.
Het is met een saxo een ramp met de MA bak.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten