Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Holkers schreef:Armand schreef:.
p.s.
Hij staat ingeschreven in de TankS met een S12C. Is dat alleen (en voornamelijk) de motor of nog meer? Ik zag namelijk een spoiler bovenaan de achterruit zitten die de S12C's van de WRC teams niet meer hebben...
RallyCenter schreef:Dat vroeg ik mij ook al af , mij is vertelt dat het onderstel en ophanging van een s12c is dus het meest nieuwe van subaru , De motor is nog een s12B versiemaar goed snel zat
SylviaBos schreef:Draadjes worden om minder gesloten soms......
Hein schreef:SylviaBos schreef:Draadjes worden om minder gesloten soms......
Nee Sylvia, ze worden eerder gesplitst, op de juiste plaats neergezet enz. Sluiten van een fototopic gebeurt vrijwel nooit.
Maar ja, af en toe moeten wij ook de deur uit. Anders is er aan het eind van de maand, althans bij mij, geen budget voor brood op de plank.
mmrizio schreef:RallyCenter schreef:Dat vroeg ik mij ook al af , mij is vertelt dat het onderstel en ophanging van een s12c is dus het meest nieuwe van subaru , De motor is nog een s12B versiemaar goed snel zat
Als de tests in Emmeloord goed gaan, gaat het fabrieksteam in de Rally van Argentinie ook met de nieuwe aanpassingen rijden.![]()
Maurice
mantaboy schreef:Hein schreef:SylviaBos schreef:Draadjes worden om minder gesloten soms......
Nee Sylvia, ze worden eerder gesplitst, op de juiste plaats neergezet enz. Sluiten van een fototopic gebeurt vrijwel nooit.
Maar ja, af en toe moeten wij ook de deur uit. Anders is er aan het eind van de maand, althans bij mij, geen budget voor brood op de plank.
Dan kan je toch aan het eind van je geld een stuk maand over houden?![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten