weet iemand hier alsof er in de 1e drie weken van juli een rally in Duitsland of Luxemburg is. Dan ben ik daar namelijk op vakantie, dus misschien kan ik dan rally gaan kijken!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:Hallo,
weet iemand hier alsof er in de 1e drie weken van juli een rally in Duitsland of Luxemburg is. Dan ben ik daar namelijk op vakantie, dus misschien kan ik dan rally gaan kijken!
mantaboy schreef:RobinV-Rally schreef:Hallo,
Eifel rally in Daun, 18 en 19 juli, een echte aanrader!!
pipo schreef:Grabfeld , Vogtland,Vulkan en Lebacher allemaal rallyes de eerste 2 weken van Juli ..
mantaboy schreef:RobinV-Rally schreef:Hallo,
Eifel rally in Daun, 18 en 19 juli, een echte aanrader!!
RobinV-Rally schreef:Het gaat dus hoogstwaarschijnlijk Lebacher worden.
Wij zijn er pas in dat weekend, dus weet iemand iets meer over die rally, zoals waar de proeven zijn enzo? Want als je in een totaal onbekend gebied wat moet gaan zoeken, is bepaald niet handig!
mantaboy schreef:RobinV-Rally schreef:Het gaat dus hoogstwaarschijnlijk Lebacher worden.
Wij zijn er pas in dat weekend, dus weet iemand iets meer over die rally, zoals waar de proeven zijn enzo? Want als je in een totaal onbekend gebied wat moet gaan zoeken, is bepaald niet handig!
Ik zou je ouders overhalen tot 20 juli te blijven, de Eiffel rally word door de nederlanders als test gebruikt voor het wk en de Groep B auto's die je daar nog ziet laten het hart van iedere auto liefhebber sneller kloppen.
pipo schreef:mantaboy schreef:RobinV-Rally schreef:Het gaat dus hoogstwaarschijnlijk Lebacher worden.
Ik zou je ouders overhalen tot 20 juli te blijven, de Eiffel rally word door de nederlanders als test gebruikt voor het wk en de Groep B auto's die je daar nog ziet laten het hart van iedere auto liefhebber sneller kloppen.
Dan zou ik naar het Rallyefestival gaan ..75 % onverhard ..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten