Monte Carlo 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor uw official op stap » do jul 23, 2009 21:38

Holkers schreef:Het stond al op de site van het IRC, walter zijn site en vast wel ergens anders. Doet er niet toe, is een kwestie van tijd.

Je linkt naar je eigen site (of een site waar je voor werkt/schrijft) voor een persbericht wat je ook hier kunt lezen en dat is niet toegestaan. Kun je hoog springen, laag springen (geen idee hoe dat moet trouwens) maar het is niet toegestaan. Noem het censuur, noem het vrijheid van meningsuiting, persvrijheid of een andere naam, wij noemen het spammen en dat is niet toegestaan, einde discussie.

Het zou heel anders zijn als je ipv een bericht weg te halen, er een link bij zou zetten om de lezers te vertellen waar het nog meer te zien is.
Nogmaals, had ik het bericht op de site van het IRC gelezen(geen idee welke dat is overigens en ik denk dat er met mij meerdere zijn) dan had ik dat nieuws alsnog geplaatst.
Ik doe dat in de vorm van een link, ik had ook de hele tekst kunnen kopiëren.
Het gaat mij er puur om dat mensen zoals ik, die niet al die sites langs gaan en dat zijn er heel veel, gewoon van het nieuws op de hoogte waren dat Monte Carlo Gt's gaat toe laten. Wellicht was er dan een discussie gekomen over het feit dat die prachtige auto's hier gedoogd worden en bij zo'n evenement gewoon mogen rijden.
Maar helaas draait dit uit op een gedoe over spammen en dom vergelijk met vrijheid van meningsuiting, persvrijheid en zo.
Ik ben maar een gewone official die heel graag het gehuil van de porsches op de proeven hoor. Daarom plaats ik die link, nergens anders om. Jij kunt nog wel zien welke zin ik voor die link geplaatst heb.
Dan kun jij ook zien wat mijn intentie was.
uw official op stap

Berichtdoor Holkers » do jul 23, 2009 21:46

Intenties zie ik niet op een plat scherm. Dus ik zie een link naar een site waarvan ik weet dat je er soms verslagen op zet. Dus bij mij is die 1+1 = die site is van jou of je werkt voor die site. Als er dan wordt gelinkt naar een persbericht welke algemeen is (nogmaals, staat op alle [rally]nieuws-sites) gaat bij mij weer de som 1+1 = spammen, met het resultaat dat er een edit komt. Dat is gewoon zwart/wit de reden.

Dat er per 2010 dikke porsches, 350Z's en ander vet dik huildend spul mee mag doen vind ik even 'prikkelend' als jou! Ik mag het wel dat geluid in de verte wetende dat er een dikke bak aan komt. Dus ik deel geheel je mening. Wat je dus had kunnen/moeten doen is je topic starten met de tekst dat er per 2010 dikke GT's mee mogen doen en dat je daar erg blij mee bent! ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor uw official op stap » do jul 23, 2009 23:43

Nogmaals, toen ik die link plaatste was dat bericht op rallysport sowieso nog niet te lezen. Dus kan er van spammen in mijn ogen geen sprake zijn.
Maar goed, Monte Carlo wordt dus niet alleen interessant voor de liefhebbers van de S2000's.
Een reden te meer om hem ook eens op het verlanglijstje voor bezoeken te gaan zetten.
uw official op stap

Berichtdoor niekschippers » vr jul 24, 2009 0:00

uw official op stap schreef:Nogmaals, toen ik die link plaatste was dat bericht op rallysport sowieso nog niet te lezen. Dus kan er van spammen in mijn ogen geen sprake zijn.
Maar goed, Monte Carlo wordt dus niet alleen interessant voor de liefhebbers van de S2000's.
Een reden te meer om hem ook eens op het verlanglijstje voor bezoeken te gaan zetten.

idd, lijkt mij ook een super rally om te bezoeken.....
mag doorlinken op de onopvallende manier wel: zoals dit klik hier voor rallysport.nl

zo word er in de eerste instantie geen link weergegeven..... waar leg je de grenzen, btw... ik ben het gedeeltelijk met Rinus eens, nieuws is nieuws en ja graag op deze manier, dan dat je het niet pas 2 dagen later te lezen krijgt.
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden