Hellendoorn Rally 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » za sep 25, 2010 20:27

Hans, ik snap je.
Helaas is het niet zo dat de voorpagina opgesierd word door een Focus WRC van Ten Brinke op de maandag na de Hellendoorn... Kun je de aanwezige hesjes niet voor afschieten en geloof me, (sommige) organisaties doen er echt alles aan, maar als de kranten niet willen... willen ze niet.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor metisse » za sep 25, 2010 20:43

hans van altena schreef:P.S.
( aan Holkers)
Je moet dit niet zien als kritiek die ik aan jou richt, maar als ( naar ik hoop)
opbouwende kritiek voor de organisatie !
Zij moeten er iets aan doen voor de volgende keer !
Zo blijf je namelijk kansen missen; het is namelijk een buitengewoon
mooi evenement !

Hans,
ik begrijp wat je bedoeld, ik weet dat er door de Knaf persberichten worden rond gestuurd over de voor het kampioenschap meetellende evenementen.
Ik neem aan dat deze ook naar de Telegraaf gestuurd worden.
Als zij daar vervolgens niets mee doen dan houdt het helaas op natuurlijk.
Bij veel dagbladen is het maar net hoe de sportredaktie tegenover een bepaalde sport staat. Heb dit zelf mee moeten maken bij het BD. Na wisseling van (door reorganisatie) de wacht was de belangstelling over en werd ik nog geen eens bedankt voor bewezen diensten.
"We bellen zelf de rijders wel", kreeg ik als antwoord, dit gebeurde natuurlijk nooit. Gevolg geen verslag meer. :cry:
Ik weet niet wie er tegenwoordig de Perschef in Hellendoorn is, misschien kan die eens uitleg geven.
metisse

hellendoorn

Berichtdoor Hans Poortman » zo sep 26, 2010 12:55

Hoofd Persdienst:Bert Janssen / Michiel Kempers.
Hans Poortman

Berichtdoor Hein » zo sep 26, 2010 13:07

hans van altena schreef:Maat ik blijf er bij dat er , gezien de rest van al het sportnieuws, niets, zelfs geen uitslag is verstuurd. En dat is volgens mij echt een gemiste kans.

Ik zeg hier maar één ding op: fout.

Het ligt in dit geval echt niet aan de organisaties/persvertegenwoordigers van teams en wat al niet meer. Maar echt aan de keuzes die kranten (en dan praat ik niet alleen over de Telegraaf) maken. En in die keuzes is 99 van de 100 keer de rallysport het bokkie.
Be yourself, there are too many others
Hein

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden