uw official op stap schreef:Kan ik zo moeilijk over oordelen. Zo lang er mensen bij die auto zijn kan ik het mij voorstellen.
En nu zie ik ook een opmerking voorbij komen waar bij mij de haren recht overeind gaan staan.
Ruimschoots buiten bereik van andere deelnemers. Ik ken de situatie ter plekke niet, maar kun jij mij vertellen waar een auto zonder remmen heen vliegt en waar hij tot stilstand komt?
Dat kan ik ook niet.
En dat zijn dingen die ik steeds vaker zie gebeuren. Ach, hier komt hij toch niet. Bekijk eens van allerlei crashes met andere ogen. Bekijk eens waar zo'n deelnemer terecht komt. Als iedereen dat nou eens doet en dat vertaalt naar zijn of haar situatie op of langs de baan, dan hoeven er geen toestanden te gebeuren zoals nu op een overvol industrieterrein.
Rinus,
punt 1 Als jij als je uit een bocht komt een lantarenpaal, een hek, publiek en een muur en dan de auto kan raken, dan kom ik persoonlijk langs om te zien hoe je dat doet.
Punt 2 Als jij een auto zonder remmen hebt dan maak je toch geen rechtsomkeer om eerst de auto te raken en dan in de muur te vliegen.