WRC - Wales Rally GB

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan Willem » za nov 13, 2010 18:45

Is er halverwege dit seizoen niet afgesproken (Citroën en Ford) dat er geen teamorders meer gegeven worden?
Mij maakt het weinig uit of Petter, Latvala of zeer eventueel Ogier de tweede plek pakt.

In elk geval een zeer spannende laatste dag van het seizoen morgen :)
Jan Willem

Berichtdoor romar » za nov 13, 2010 18:58

Foutje van mij, dacht ff dat ogier in t zelfde team zat als loeb, en dat citroen hun natuurlijk 1e en 2e wou laten worden..
Maar dat is waarschijnlijk volgend jaar pas dat ogier loeb's teammaatje word.

Ik duim voor Solberg!
romar

Berichtdoor WRC fan » za nov 13, 2010 22:04

Ogier zit wel degelijk bij Loeb in het team.

Het zou mooi zijn als Petter Loeb verslaat. Gebeurd niet zo heel vaak dat Loeb wordt verslagen. Meestal doet hij het wat rustiger aan en daardoor wint dan een ander. Je zult zien dat hij morgen ook weer wint doordat Solberg een foutje maakt of een probleem heeft. Loeb heeft toch altijd geluk. Mijn opmerking over Solberg neem ik terug. Solberg zal voor de overwinning gaan, hij heeft er al vijf jaar op gewacht. Ik gun het hem van harte, heel de wereld trouwens. Man wat heeft die veel fans!

Van WRC.com:

"I'm not thinking about finishing second in the championship, I'm thinking about winning this rally and I will keep attacking," said Solber
WRC fan

Berichtdoor uw official op stap » za nov 13, 2010 22:44

Nieuwe foto's rechtstreeks vanuit Wales op : http://www.motorautosport.nl/newsbringe ... TLvTfuJoAW
uw official op stap

Berichtdoor Wim » zo nov 14, 2010 11:43

WRC fan schreef:Het WK is dit jaar juist sterker dan ooit. Dat zie je maar aan de positie van Hirvonen. En volgend jaar met de nieuwe auto's wordt het allemaal nog beter.

Ik raad je aan om de uitslagen van vooral de jaren '90 tot en met 2003 eens te bekijken. Dan zal je zien dat het WK in al die jaren veel sterker was dan nu.

Hirvonen was nooit een absolute toprijder. 2009 zal voor altijd zijn beste jaar uit zijn carrière zijn.
Wim

Berichtdoor Bartrallyfan » zo nov 14, 2010 13:10

met nog twee proeven te gaan staat loeb nu iets steviger aan de leiding met 14 seconden, nu zal Petter echt alles moeten geven. Ik hoop dat het hem alsnog lukt! en hij er niet af vliegt. maar loeb zal het geluk wel weer hebben :evil:
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor romar » zo nov 14, 2010 13:24

Solberg vind t wel best nu denk ik....

Jammer voor de strijd, maar ik geef m gelijk!
romar

Berichtdoor emiel79 » zo nov 14, 2010 13:40

Hirvonen was nooit een absolute toprijder. 2009 zal voor altijd zijn beste jaar uit zijn carrière zijn.

....en u bent in het bezit van een glazen bol???
emiel79

re

Berichtdoor MartijnB » zo nov 14, 2010 13:57

Bartrallyfan schreef:met nog twee proeven te gaan staat loeb nu iets steviger aan de leiding met 14 seconden, nu zal Petter echt alles moeten geven. Ik hoop dat het hem alsnog lukt! en hij er niet af vliegt. maar loeb zal het geluk wel weer hebben :evil:

ik geloof niet dat je met alle prestaties van Loeb nog van geluk kan spreken......

eerder van talent en het hoofd koel kunnen houden
MartijnB

Berichtdoor Bartrallyfan » zo nov 14, 2010 19:28

Ja is inderdaad waar hoor, maar ik bedoe eigenlijkl met geluk dat hij bijna nooit pech heeft en anderre wel, maar dit komt inderdaad ook door zijn eigen kunnen en de perfectie van zijn team.
Maar hij heeft dus weer gewonnen, was een mooie strijd maar het wordt nu toch wel eens tijd dat er wat meer winnaars gaan komen het lijkt op de tijd dat schumacher domineerde in de F1.
In mijn ogen is dit niet goed voor de sport (mijn interresse is er in iedergevaleen stuk minder van geworden)
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor uw official op stap » zo nov 14, 2010 19:43

Bartrallyfan schreef:Ja is inderdaad waar hoor, maar ik bedoe eigenlijkl met geluk dat hij bijna nooit pech heeft en anderre wel, maar dit komt inderdaad ook door zijn eigen kunnen en de perfectie van zijn team.
Maar hij heeft dus weer gewonnen, was een mooie strijd maar het wordt nu toch wel eens tijd dat er wat meer winnaars gaan komen het lijkt op de tijd dat schumacher domineerde in de F1.
In mijn ogen is dit niet goed voor de sport (mijn interresse is er in iedergevaleen stuk minder van geworden)

Hoewel hij niet mijn persoonlijke favoriet is, blijft het een genot voor het oog om hem langs te zien komen. Zo'n wagenbeheersing, daar kun je toch alleen maar van genieten?
Datzelfde had ik ook met Schumi, wat dan weer wel favoriet was. Ok, de spanning tijdens een wedstrijd is wat minder, maar de actie daarentegen zeker niet.
uw official op stap

Lekker

Berichtdoor Starkoo » zo nov 14, 2010 22:30

16de Dennis Kuipers, Rene 24steL: is best wel een goede prestatie van onze Nederlanders en even terug komen Rene had Hengelo op nieuw gewoon als hij geen turbo problemen had gekregen!

En Rene is altijd best wel goed geweest, in de Subaru 555 tijd ging het ook wel goed alleen viel die te vaak uit!

Loeb tja is gewoon de beste!
Starkoo

Berichtdoor erikjan » zo nov 14, 2010 22:46

volgend jaar in het WRC weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen & auto's...

alhoewel, Loeb & Citroen :lol:
erikjan

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden