Mij maakt het weinig uit of Petter, Latvala of zeer eventueel Ogier de tweede plek pakt.
In elk geval een zeer spannende laatste dag van het seizoen morgen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
"I'm not thinking about finishing second in the championship, I'm thinking about winning this rally and I will keep attacking," said Solber
WRC fan schreef:Het WK is dit jaar juist sterker dan ooit. Dat zie je maar aan de positie van Hirvonen. En volgend jaar met de nieuwe auto's wordt het allemaal nog beter.
Bartrallyfan schreef:met nog twee proeven te gaan staat loeb nu iets steviger aan de leiding met 14 seconden, nu zal Petter echt alles moeten geven. Ik hoop dat het hem alsnog lukt! en hij er niet af vliegt. maar loeb zal het geluk wel weer hebben
Bartrallyfan schreef:Ja is inderdaad waar hoor, maar ik bedoe eigenlijkl met geluk dat hij bijna nooit pech heeft en anderre wel, maar dit komt inderdaad ook door zijn eigen kunnen en de perfectie van zijn team.
Maar hij heeft dus weer gewonnen, was een mooie strijd maar het wordt nu toch wel eens tijd dat er wat meer winnaars gaan komen het lijkt op de tijd dat schumacher domineerde in de F1.
In mijn ogen is dit niet goed voor de sport (mijn interresse is er in iedergevaleen stuk minder van geworden)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten