Officialdag OMN

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Officialdag OMN

Berichtdoor kraats » zo maart 27, 2011 21:51

Gisteren is de officaldag geweest van de Officialclub Midden Nederland. Ongeveer de helft van de actieve leden was aanwezig, en die hebben een uitermate leuke middag/avond gehad. Lachen was volgens mij het hoofd thema, want ik kan me niet voorstellen dat de buikpijn voortkwam uit het slootwater! :lol:
Leuk om deze officials een keer wat langer te spreken, dan alleen even voor en na, het bemannen van, een KP.
We werden ontvangen door de organisatie met koffie en van alles wat daarbij hoort. Ik beloof jullie dat het lachen reeds was aangevangen en dat het er niet naar uitzag dat het einde ervan in zicht was. De normaal gesproken, meestal, serieuze dames en heren leken er zin in te hebben!
Ik ga niet helemaal in detail vertellen wat er allemaal op het programma stond want dan wordt het echt een lap tekst!
Wel kan ik zeggen dat Jasper, en Martine in het bijzonder, veel indruk hebben achtergelaten. Hun ervaringen dragen er in grote mate aan bij dat deze officialdag uitermate geslaagd en informatief is geweest.

Ik wil bij deze de hele organisatie (en sponsor van deze dag ) bedanken voor hetgeen zij hebben neergezet.
Ik zou het op prijs stellen wanneer dit een vervolg zou krijgen. O ja, voor de rest van de aanwezigen: BEDANKT VOOR HET LACHEN!!!! :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Ned rally » zo maart 27, 2011 21:57

Ben wel benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben...

Volgens mij moest je over de slootjes met water springen. Heb jij er in gestaan dan? :shock:
Ned rally

Berichtdoor kraats » zo maart 27, 2011 22:03

Nou, erin gestaan is wat zachtjes uitgedrukt, want dan had ik alleen natte voeten gehad. En erover springen stond volgens mij niet in het "routeboek".
Die verrekte "modderkoning" kreeg het voor elkaar om de halve inhoud van de sloot achter mijn oren te krijgen. :lol:
Tjonge wat een heerlijke gezellige bende was het... Morgen weer? :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Keer terug naar Wedstrijden