Rallye de Wallonie 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » ma apr 25, 2011 19:46

jan as wi'j dialect goat proaten. Verstoat zi'j ons ook niet.
Sjeik1981

Berichtdoor jordysport » ma apr 25, 2011 20:05

PatrickMX803 schreef:Wat ik irritant vond was dat de meeste Frans praten!
Kon er niks van verstaan! :P

Is ook best handig soms.
Ikke nie begrijpen en lekker blijven staan :wink:
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor antoine » di apr 26, 2011 7:16

Ik heb net 2 onboard filmpjes van Hans bekeken. Mij lijkt het dat af en toe last heeft van zijn co? Zijn rechterarm kan hij niet volledig vrij gebruiken, af en toe wordt die afgeremd door de linkerarm van zijn co.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Giovanni » di apr 26, 2011 7:19

antoine schreef:Ik heb net 2 onboard filmpjes van Hans bekeken. Mij lijkt het dat af en toe last heeft van zijn co? Zijn rechterarm kan hij niet volledig vrij gebruiken, af en toe wordt die afgeremd door de linkerarm van zijn co.

ALS dit al zo is dat hij gehinderd is dan mogen die 5 voor hem in de eindstand zich gelukkig prijzen hahaha. Anders was die S14 voor hem misschien ook wel gesneuveld zoals hij tekeer ging dit weekend.

mvg GioRallyReport
Giovanni

Berichtdoor Sevius » di apr 26, 2011 7:53

Jan schreef:En dan ook nog zo lomp, onbenullig en haast onbeschoft...

Wat is dat toch altijd tussen jou en die Frans-taligen Jan... :wink: :lol:
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor Patrickdeh » di apr 26, 2011 8:41

Klein lesje frans dan maar:

Als ze tegen je aan beginnen te praten zeg je:

Je ne comprends pas

Als je wat wilt weten van ze zeg je:

Parlez-vous anglais?
Als ze hierop no zeggen dan zeg jij gewoon pitié en loop je door.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor John Raven » di apr 26, 2011 9:45

Giovanni schreef:
antoine schreef:Ik heb net 2 onboard filmpjes van Hans bekeken. Mij lijkt het dat af en toe last heeft van zijn co? Zijn rechterarm kan hij niet volledig vrij gebruiken, af en toe wordt die afgeremd door de linkerarm van zijn co.

ALS dit al zo is dat hij gehinderd is dan mogen die 5 voor hem in de eindstand zich gelukkig prijzen hahaha. Anders was die S14 voor hem misschien ook wel gesneuveld zoals hij tekeer ging dit weekend.

mvg GioRallyReport

Ik kan uit ervaring zeggen dat de ruimte in zo'n C2 niet overbemeten is. De co zit zo ver mogelijk naar achteren en naar beneden als mogelijk is.
Maar... ze rijden al lang genoeg met elkaar... dus zal het allemaal wel meevallen. En zijn snelheid is er niet minder om :shock:
John Raven

Berichtdoor TWENGELTJE » di apr 26, 2011 11:57

Patrickdeh schreef:Klein lesje frans dan maar:

Als ze tegen je aan beginnen te praten zeg je:

Je ne comprends pas

Als je wat wilt weten van ze zeg je:

Parlez-vous anglais?
Als ze hierop no zeggen dan zeg jij gewoon pitié en loop je door.

Zou ik niet doen, geef je toch aan dat je het een beetje kunt
Gewoon je schouders ophalen
TWENGELTJE

Berichtdoor Robert_ » di apr 26, 2011 20:27

Whehe, je moet inderdaad niet te goed Frans terugspreken... Ik kan best een woordje Frans, maar dat waalse gebrabbel volg ik ook niet. Als je op je goeiste frans zegt dat je het niet spreekt ratelen ze alsnog aan 1 stuk door...

Was weer een mooi dagje Belgische rallysport, de meeste Nederlandse WRC's vond ik tegenvallen. De Nederlanders in de kleine gebakjes daarintegen... Erg knap gereden door Weijs en ook zeker door Kobus, die met z'n Clio op de Belgische paden veel beter tot z'n recht komt. Schilt viel niet extreem op, maar als je 5e wordt na zo'n lange periode niet gereden te hebben dan doe je het ook gewoon netjes. :)
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor mousti » wo apr 27, 2011 1:16

PatrickTwente schreef:
rallyfanam schreef:Wat gaat er mis eerste proef gaat niet door??

1x Nannine ging niet door omdat ze 2 strooibalen waren vergeten te plaatsen... dat niemand dat opmerkt van alle securitee wagens.

Die zullen dat wel opgemerkt hebben, maar je kan niet zomaar 2 strooibalen toveren op een KP zeker als de timing al in vertraging is in dat er binnen tientallen minuten echt moet gestart worden, dus annulering. Fout ligt bij de organisatie.
mousti

Berichtdoor mousti » wo apr 27, 2011 1:19

cvgn schreef:
Ik heb Zaterdag wel wat officials gezien maar die zagen er stukken minder 'officieel' uit dan hoe ik me een official voorstel. Die heb ik enkele keren ook wel horen fluiten, maar het hadden ook goed toeschouwers kunnen zijn met een fluitje. (ter vergelijking: in Ede hoorde je bij wijze van spreke om de 50 meter een fluitje en zelfs bij iedere auto)

Is standaardregel in Nederland dat er gefloten wordt. Als je dan een keer als Nederlandse offcial in Belgie gaat assisteren en je fluit, heeft het publiek negen van de tien keer commentaar en vraagt men of dat wel nodig is want je hoort ze wel aankomen zeggen ze dan. Nou kan je vertellen als het droog en erg stoffig is hoor je de auto niet aankomen.

is dat met elke rally in belgie zo, zie van foto's en films, dat publiek soms op de meestw vreemde plaatsen staan

Deze situaties zie je bij bijna elke rally in Belgie. Als het publiek hier zo zou staan wordt er geeneens gestart.

Dat het publiek verkeerd staat is 9 op de 10 in een Waalse rally. En er zijn ook Belgische stewards die fluiten hoor, maar bij de nieuwere garde ga je dat minder en minder horen..
mousti

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden