Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
PatrickMX803 schreef:Wat ik irritant vond was dat de meeste Frans praten!
Kon er niks van verstaan!

antoine schreef:Ik heb net 2 onboard filmpjes van Hans bekeken. Mij lijkt het dat af en toe last heeft van zijn co? Zijn rechterarm kan hij niet volledig vrij gebruiken, af en toe wordt die afgeremd door de linkerarm van zijn co.
Jan schreef:En dan ook nog zo lomp, onbenullig en haast onbeschoft...
Giovanni schreef:antoine schreef:Ik heb net 2 onboard filmpjes van Hans bekeken. Mij lijkt het dat af en toe last heeft van zijn co? Zijn rechterarm kan hij niet volledig vrij gebruiken, af en toe wordt die afgeremd door de linkerarm van zijn co.
ALS dit al zo is dat hij gehinderd is dan mogen die 5 voor hem in de eindstand zich gelukkig prijzen hahaha. Anders was die S14 voor hem misschien ook wel gesneuveld zoals hij tekeer ging dit weekend.
mvg GioRallyReport
Patrickdeh schreef:Klein lesje frans dan maar:
Als ze tegen je aan beginnen te praten zeg je:
Je ne comprends pas
Als je wat wilt weten van ze zeg je:
Parlez-vous anglais?
Als ze hierop no zeggen dan zeg jij gewoon pitié en loop je door.
PatrickTwente schreef:rallyfanam schreef:Wat gaat er mis eerste proef gaat niet door??
1x Nannine ging niet door omdat ze 2 strooibalen waren vergeten te plaatsen... dat niemand dat opmerkt van alle securitee wagens.
cvgn schreef:Ik heb Zaterdag wel wat officials gezien maar die zagen er stukken minder 'officieel' uit dan hoe ik me een official voorstel. Die heb ik enkele keren ook wel horen fluiten, maar het hadden ook goed toeschouwers kunnen zijn met een fluitje. (ter vergelijking: in Ede hoorde je bij wijze van spreke om de 50 meter een fluitje en zelfs bij iedere auto)
Is standaardregel in Nederland dat er gefloten wordt. Als je dan een keer als Nederlandse offcial in Belgie gaat assisteren en je fluit, heeft het publiek negen van de tien keer commentaar en vraagt men of dat wel nodig is want je hoort ze wel aankomen zeggen ze dan. Nou kan je vertellen als het droog en erg stoffig is hoor je de auto niet aankomen.is dat met elke rally in belgie zo, zie van foto's en films, dat publiek soms op de meestw vreemde plaatsen staan
Deze situaties zie je bij bijna elke rally in Belgie. Als het publiek hier zo zou staan wordt er geeneens gestart.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast