Ben benieuwd
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Wij zijn al een paar keer geweest. Of het beter is weet ik niet, maar wij gaan gewoon altijd met het vliegtuigIk weet van een aantal Belgen dat ze gewoon met de auto gaan, maar hoe dat werkt weet ik niet verder.
Je moet ook over het water JoostJoostS schreef:MartijnS schreef:Wij zijn al een paar keer geweest. Of het beter is weet ik niet, maar wij gaan gewoon altijd met het vliegtuigIk weet van een aantal Belgen dat ze gewoon met de auto gaan, maar hoe dat werkt weet ik niet verder.
Ge woon met een stuur en vier wielen, af en toe tanken.
A en P Rally Jan schreef:Je moet ook over het water JoostJoostS schreef:MartijnS schreef:Wij zijn al een paar keer geweest. Of het beter is weet ik niet, maar wij gaan gewoon altijd met het vliegtuigIk weet van een aantal Belgen dat ze gewoon met de auto gaan, maar hoe dat werkt weet ik niet verder.
Ge woon met een stuur en vier wielen, af en toe tanken.
JoostS schreef:MartijnS schreef:Wij zijn al een paar keer geweest. Of het beter is weet ik niet, maar wij gaan gewoon altijd met het vliegtuigIk weet van een aantal Belgen dat ze gewoon met de auto gaan, maar hoe dat werkt weet ik niet verder.
Gewoon met een stuur en vier wielen, af en toe tanken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast