Condroz rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Armand » di nov 15, 2011 13:30

Heeft niks met rally te maken. Is gewoon in de tijdsgeest waar we in leven. Zaterdag naar de intocht van de Sint geweest. Als ik had gewild had ik drie keer in een gevecht terecht kunnen raken omdat mijn kinderen niet vooraan bij het hek mochten staan, maar achteraan moesten. Terwijl de volwassenen vooraan stonden op een focking kinderfeest. Om daar ook een verandering in te brengen gaat nooit meer lukken, wordt alleen maar erger denk ik.
Armand

Berichtdoor MartijnB » di nov 15, 2011 13:37

Neem een voorbeeld aan de toer de france......

Ook massa s mensen in dikke rijen vlak langs de weg.
en zoals Armand ook zegt met een sinterklaas intocht.

De hele instelling van een groot deel van het volk is zo:

IKKE IKKE IKKEE en de rest kan stikken.
En dat is overal in de supermarkt waar een achterliggende wachter bij de kassa met zijn/haar kar in je kont loopt te drukken.
Op de snelweg in het dagelijks verkeer.

En Harry met alle respect voor je uitspraak. Maar ik denk niet dat die raddraaiers hier mee lezen. En al deden ze dat wel, dan nog ben ik bang dat ze weinig van je verzoek aantrekken.
MartijnB

Berichtdoor Harry37 » di nov 15, 2011 14:06

@martijnb, thx. Ik weet ook wel dat die 1daags vliegen hier niet meelezen.
Wel jammer overigens, wellicht dat ze het dan begrijpen wat ze zichzelf en hen omgeving aandoen door dit gedrag te vertonen.

Maar laten we maar weer ontopic gaan, tja volgens mij gaat het wel over condroz ( veiligheid )
Harry37

Berichtdoor wopper » di nov 15, 2011 17:04

Ik ben geen Mod. , maar is het misschien een optie om dit topic op te splitsen en een nieuw topic te maken. Een topic met de naam ergernis en veiligheis tijdens de rally.

Ik lees dit hier al sinds zaterdag, heel erg wat er gebeurd is. Van deze kant ook mijn medeleven naar de nabestaanden en ook naar het team van Moree.
wopper

Berichtdoor EvoV6 » di nov 15, 2011 23:14

Ik verbaas me na t zien van diverse rallyfilmpjes over de aflinting in de Condroz rally. Linten waar je achter mag staan bij uitkomen van bochten en andere rare mijns inziens gevaarlijke punten. Ben ik de enigste die me daar zo over verbaasd?

Ieper en andere rally's zijn toch veel strikter (lees veiliger) afgelint. Verbaas me hier gewoon over dat dit in Condroz niet zo is. Of veeel minder..
EvoV6

Berichtdoor RallyManiac » di nov 15, 2011 23:30

EvoV6 schreef:Ik verbaas me na t zien van diverse rallyfilmpjes over de aflinting in de Condroz rally. Linten waar je achter mag staan bij uitkomen van bochten en andere rare mijns inziens gevaarlijke punten. Ben ik de enigste die me daar zo over verbaasd?

Ieper en andere rally's zijn toch veel strikter (lees veiliger) afgelint. Verbaas me hier gewoon over dat dit in Condroz niet zo is. Of veeel minder..

Kijk naar het filmpje van MGRallyvideos ik vind dat hij 1 van de betere beelden heeft van het publiek. giga veel publiek op onverantwoorde plaatsen en heb verschillende beelden gezien waarin 0 auto's publiek verteld achteruit te gaan, het veiligheidsplan had beter gemoeten en de officials die strenger op hadden moeten treden. maarja 2/3 officials tegen 500 man die dwars gaat liggen is ook moeilijk. er was te veel publiek en nam zelf een mega risico ik kan me voorstellen dat deelnemers ook niet fijn in hun vel zitten om zo dicht langs het publiek te MOETEN gaan. verbaast me nog dat er niet nog meer treurig gebeurd is. dit verhaal met alle respect voor de nabestaanden en sterkte met het verlies, ik hoop dat de organisatie toch doorheeft dat het op deze manier niet kan, en volgend jaar strengere maatregelen treft.

http://www.youtube.com/watch?v=apUa4k-9jyE
RallyManiac

Berichtdoor Hans_en_Angela » do nov 17, 2011 14:36

Na lang gelezen te hebben en ons verwonderd te hebben over de halsbrekende toeren die mensen uithalen om rally te kijken wil ik tog het volgende kwijt: we gaan al jaren naar rally`s en het wordt steeds gekker!
Toen ik klein was en meemocht van me grote neef, was deze die me opgevoed heeft langs het rallyparcours. Te ver naar voren was een trek aan me oor en de waarschuwing dat ik daar niet mocht staan. Tegenwoordig spreek ik mensen die marshallen die in elkaar geslagen worden en bedreigd worden!! Het zal de tijdsgeest wel zijn...
Vooral gaat onze gedachten uit naar de slachtoffers en hun familie en we zouden Erik en zijn team graag een hart onder de riem willen steken!!
Laat de vandalen de rallysport niet kapot maken!!!
Hans_en_Angela

Berichtdoor Dragu » do nov 17, 2011 21:26

oeps..
Dragu

Berichtdoor leor888 » do nov 17, 2011 23:50

Even dacht ik: je kunt het 'm niet kwalijk nemen, woonland is bekend... (flauw)
maar daarna dacht ik: ja hij heeft gelijk. inderdaad net zo off topic.. bovendien mooie plaatjes waar volgens mij goed gelint is en publiek mooi achter de linten staat.
leor888

Berichtdoor Dragu » vr nov 18, 2011 5:21

aangepast Leor888 ,
ik had het niet gezien , nu wel juist gepost !
sorry .
Dragu

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden