Exotic green Rally / R Sport-Cars Shortrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » ma jul 16, 2012 19:22

PatrickTwente schreef:@Sander, het gaat meer om de uitlatingen van ''blaaskaak'' Swaanen tegenover de de camera van Frank V.

hoezo blaaskaak.... hij had toch recht van spreken. Zoals ik het zie is hem iets onterechts aangedaan en in de emotie heeft hij e.e.a. geroepen. Mogelijk beetje geforceerd door Verhoeven. Soms moet je als commentator even afstand nemen. Ik hoop voor het kampioenschap dat de straf niet wordt doorgevoerd. Wanneer de organisatie een fout maakt en dan ook nog in gelijk wordt gesteld denk dat we de verkeerde kant op gaan. Zal ook niet goed zijn voor het kampioenschap, zie dan Swaanen, ten Brinke en van Loon wel eruit gaan.
Sjeik1981

Berichtdoor jordysport » ma jul 16, 2012 19:40

Sjeik1981 schreef:
PatrickTwente schreef:@Sander, het gaat meer om de uitlatingen van ''blaaskaak'' Swaanen tegenover de de camera van Frank V.

hoezo blaaskaak.... hij had toch recht van spreken. Zoals ik het zie is hem iets onterechts aangedaan en in de emotie heeft hij e.e.a. geroepen. Mogelijk beetje geforceerd door Verhoeven. Soms moet je als commentator even afstand nemen. Ik hoop voor het kampioenschap dat de straf niet wordt doorgevoerd. Wanneer de organisatie een fout maakt en dan ook nog in gelijk wordt gesteld denk dat we de verkeerde kant op gaan. Zal ook niet goed zijn voor het kampioenschap, zie dan Swaanen, ten Brinke en van Loon wel eruit gaan.

Maar wat meer respekt van Swaanen voor anderen zou niet misstaan. Je mag iemand daar ook op aanspreken dat de sport niet is gediend door dit soort emotie zo uit te spreken. Vind wel dat je dat intern moet houden en niet via de media moet uitspreken.
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor MartijnS » ma jul 16, 2012 20:00

Mosterd na de maaltijd..
Martijn Schouten
MartijnS

Top 10

Berichtdoor BasJBuitendijk » ma jul 16, 2012 20:59

Ik had aanvankelijk ook mijn bedenkingen, maar heb eens tot 10 geteld. Adrenaline is een slechte raadgever. Frank V. weet dat als geen ander en speelt er op in. Alles voor de (korte termijn) kijkcijfers! We zouden wat zuiniger om moeten springen met de smaakmakers op de rallypaden. Behoudens enkele navigatoren zijn het amateurs (lees: liefhebbers van de sport) die veel geld in hun hobby steken en organisatoren verzekeren van publieke belangstelling. Vaak ondernemers, waar onze economie op draait en zonder media ervaring. So what? Denk de top 10 eens weg. Wat dan?
Je kunt als reporter ook zaken weglaten, of beter nog 'snijden' om in rallytermen te blijven. Gewoon om de sport en iedereen die daar een graantje van meepikt (plaatselijke horeca etc.) een dienst te bewijzen en lange termijn visie te tonen.
BasJBuitendijk

Berichtdoor Sponsor » ma jul 16, 2012 22:07

Denk de top 10 eens weg. Wat dan?

Hier gaat het juist om... :roll:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor Sjeik1981 » za sep 15, 2012 11:01

Sjeik1981

Berichtdoor TWENGELTJE » za sep 15, 2012 16:40

Was al even bekend Eric
TWENGELTJE

Berichtdoor Sjeik1981 » za sep 15, 2012 16:51

Bericht was van dikke week oud, voor mij nieuw hoor.
Sjeik1981

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden