Wevers staat weer op scherp na uitspraken van Erwin Dokter

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor V.D.G Rally team » do jun 09, 2005 20:16

Ton Van Spanje schreef:
Doctor Cinquecento schreef:
Klaarblijkelijk is Dokter dan wel erg goed in het doen van harde uitspraken, maar hij staat met al z'n uitspraken nog wel mooi langs de zijlijn.

Ik denk dat het in het geval van Erwin Doctor niet een geval is van NOG wel mooi langs de zijlijn staan. Erwin heeft in het verleden op een redelijk hoog niveau meegedraaid, dus is volgens mij best wel gerechtigd om dergelijke uitspraken te doen. Dit in tegenstelling tot sommige anderen in deze discussie. O, ja.............. ik heb het hier over de discussie die er over Erwin Doctor is, en niet over het feit of Wevers wel of niet een topper is. Maar gezien zijn resultaten behoort ook Wevers in mijn ogen tot de Nederlandse toppers

Daar ben ik het helemaal mee eens. Hij is ook gewoon met een asconatje begonnen . Waar ie al voorin mee draaide. Hij heeft het volgens mij goed voor elkaar.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Peer » vr jun 10, 2005 5:58

Een stukje uit mijn rijke ervaring als official en rekenmeester op vele Nederlandse rallies.

In mijn carriere (zoals boven omschreven) heb ik 3x meegemaakt dat er ergens in de erg hoge startnummers door (tot dan) volslagen onbekende personen met oude auto's wereldtijden gereden werden, zodanig dat ik dacht dat kan niet kloppen, laat ik die tijden maar eens dubbelchecken voordat ik ze naar buiten breng. Dat betrof de heren Hofhuis, Nijhof en Wevers.

Groeten Peer
Peer

Berichtdoor mantaboy » vr jun 10, 2005 8:59

Peter, je vergeet er vast nog een paar. Toen Theo v/d Berg begon was hij ook opvallend snel.
mantaboy

Berichtdoor Gast » vr jun 10, 2005 11:48

V.D.G Rally team schreef:
Ton Van Spanje schreef:
Doctor Cinquecento schreef:
Klaarblijkelijk is Dokter dan wel erg goed in het doen van harde uitspraken, maar hij staat met al z'n uitspraken nog wel mooi langs de zijlijn.

Ik denk dat het in het geval van Erwin Doctor niet een geval is van NOG wel mooi langs de zijlijn staan. Erwin heeft in het verleden op een redelijk hoog niveau meegedraaid, dus is volgens mij best wel gerechtigd om dergelijke uitspraken te doen. Dit in tegenstelling tot sommige anderen in deze discussie. O, ja.............. ik heb het hier over de discussie die er over Erwin Doctor is, en niet over het feit of Wevers wel of niet een topper is. Maar gezien zijn resultaten behoort ook Wevers in mijn ogen tot de Nederlandse toppers

Daar ben ik het helemaal mee eens. Hij is ook gewoon met een asconatje begonnen . Waar ie al voorin mee draaide. Hij heeft het volgens mij goed voor elkaar.

Goed voor elkaar? Je bedoeld vast het beste voor elkaar. Door tussen haakjes "officiele" dealer van toyota rallysport onderdelen te worden, heeft hij meteen z'n toekomst in de rallysport vastgelegd. Wevers zal echt nog wel een paar jaartjes kunnen teren op de super zet die hij hiermee heeft gedaan.
Gast

Berichtdoor Wolter » vr jun 10, 2005 12:11

Doctor Cinquecento schreef:Goed voor elkaar? Je bedoeld vast het beste voor elkaar. Door tussen haakjes "officiele" dealer van toyota rallysport onderdelen te worden, heeft hij meteen z'n toekomst in de rallysport vastgelegd. Wevers zal echt nog wel een paar jaartjes kunnen teren op de super zet die hij hiermee heeft gedaan.

Hij heeft het inderdaad heel leuk voor elkaar door ''Mr. Toyota'' te zijn! Maar Toyota heeft al sinds jaren geen nieuwe rallyauto op de markt gebracht en ze hebben bij mijn weten geen rallyplannen voor de nabije toekomst. Dat is natuurlijk wel heel erg jammer...
Wolter

Berichtdoor Werner » vr jun 10, 2005 12:12

In Zuid Afrika rijd een Toyota S2000 Corolla rond....
Werner

Berichtdoor Wolter » vr jun 10, 2005 12:15

Werner schreef:In Zuid Afrika rijd een Toyota S2000 Corolla rond....

Dat wist ik niet. :wink: Nu maar hopen dat de S2000 in Europa ingevoerd wordt. De automerken staan er dus wel open voor als ik ook een andere threat op dit forum lees.

Edit: Dan is het dus deze:
Afbeelding
Wolter

Berichtdoor Holkers » vr jun 10, 2005 13:17

Wevers heeft toch alleen maar TTE opgekocht. Dus met latere modellen (Corrola S2000) heeft hij niets te maken...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Wolter » vr jun 10, 2005 13:36

Holkers schreef:Wevers heeft toch alleen maar TTE opgekocht. Dus met latere modellen (Corrola S2000) heeft hij niets te maken...

Hij heeft nu ook niets met de S2000 te maken, maar hij kan in de toekomst eventueel ook ander onderdelen opkopen? (als het lucratief is natuurlijk) Dan hoeft hij tenminste niet van merk te wisselen. FV sprak ook dat hij eventueel de Corolla WRC onderdelen op ging kopen. Dat is net zoals hij misschien ook in de toekomst S2000 onderdelen op gaat kopen.
Wolter

Berichtdoor Holkers » vr jun 10, 2005 14:10

Wolter schreef:
Holkers schreef:Wevers heeft toch alleen maar TTE opgekocht. Dus met latere modellen (Corrola S2000) heeft hij niets te maken...

Hij heeft nu ook niets met de S2000 te maken, maar hij kan in de toekomst eventueel ook ander onderdelen opkopen? (als het lucratief is natuurlijk) Dan hoeft hij tenminste niet van merk te wisselen. FV sprak ook dat hij eventueel de Corolla WRC onderdelen op ging kopen. Dat is net zoals hij misschien ook in de toekomst S2000 onderdelen op gaat kopen.

als als as as.
als mijn oom een.....

GIDR
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Werner » vr jun 10, 2005 14:16

Wolter schreef:

Dat wist ik niet. :wink: Nu maar hopen dat de S2000 in Europa ingevoerd wordt. De automerken staan er dus wel open voor als ik ook een andere threat op dit forum lees.

Afbeelding

Heeft die Corolla eigenlijk 4-wielaandrijving?
Werner

Berichtdoor Peer » vr jun 10, 2005 23:04

mantaboy schreef:Peter, je vergeet er vast nog een paar. Toen Theo v/d Berg begon was hij ook opvallend snel.

Toen ik in de rallysport begon (22 jaar geleden) had Theo al een behoorlijke autosport carriere achter de rug. Ik spreek alleen uit eigen ervaring en niet over wat ik gehoord of gelezen heb. Anders kan ik nog wel een paar namen noemen, ook van mensen die bij hun debuut opvallend langzaam waren maar het later toch nog "gemaakt" hebben, maar dat zal ik hier niet doen.

Groeten Peer
Peer

Berichtdoor erikjan » vr jun 10, 2005 23:11

Peer schreef:Een stukje uit mijn rijke ervaring als official en rekenmeester op vele Nederlandse rallies.

In mijn carriere (zoals boven omschreven) heb ik 3x meegemaakt dat er ergens in de erg hoge startnummers door (tot dan) volslagen onbekende personen met oude auto's wereldtijden gereden werden, zodanig dat ik dacht dat kan niet kloppen, laat ik die tijden maar eens dubbelchecken voordat ik ze naar buiten breng. Dat betrof de heren Hofhuis, Nijhof en Wevers.

Groeten Peer

oops...

een volledig Twents trio :wink:
erikjan

Berichtdoor Niels2 » za jun 11, 2005 6:21

Werner schreef:
Wolter schreef:

Afbeelding

Heeft die Corolla eigenlijk 4-wielaandrijving?

Ja.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Peer » za jun 11, 2005 9:54

Deze dan, 4WD Turbo Groep N(P)
http://www.rally.com.au/data/images/new ... _38_fp.jpg

Rijden er in Australie 4 van. Kampioenschap gaat tussen Subaru en deze Toyota, Mitsubishi komt er niet aan te pas. Later dit jaar komt er ook een Ford Focus Groep N(P).
Peer

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden