Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
door StevenK » di jun 21, 2005 16:37
Campos schreef:StevenK schreef:Het ging er toch juist om dat het *geen* beginnerscup moest zijn ? Of heb ik de discussie nu weer verkeerd begrepen ?
Dat kan zelf ingevuld worden natuurlijk. Die regel van 27 hebben ze in Duitsland, daar kies je voor.. of niet
En die 130 pk regel ?
Want ik zie nog niet helemaal waarom een cup met auto's die duurder zijn dan een Kalos beter zou zijn dan de Kalos cup.
Ik zie veel meer in een beter uitbaten van de klasse-kampioenschappen en die vermarkten: 'Het Pirelli N3 kampioenschap' of 'De AH denk aan de kleintjes A5 klasse'.
-
StevenK
- Site Admin
-
-
door Wolter » di jun 21, 2005 16:56
Campos schreef:StevenK schreef:Het ging er toch juist om dat het *geen* beginnerscup moest zijn ? Of heb ik de discussie nu weer verkeerd begrepen ?
Dat kan zelf ingevuld worden natuurlijk. Die regel van 27 hebben ze in Duitsland, daar kies je voor.. of niet
Ik ben zelf over een leftijdsgrens wel positief. Een cup is gemaakt om de onderlinge strijd zo eerlijk mogelijk te houden. En als je ouder bent heb je waarschijnlijk meer ervaring.
-
Wolter
-
-
door Gast » di jun 21, 2005 16:57
Ik zie veel meer in een beter uitbaten van de klasse-kampioenschappen en die vermarkten: 'Het Pirelli N3 kampioenschap' of 'De AH denk aan de kleintjes A5 klasse'.
Dat is weer eens een goede insteek. Een cup verbinden aan een merknaam. Goedkope autootjes passen ook goed bij het stunten met de laagste prijzen in de supermarktketens.
-
Gast
-
door StevenK » di jun 21, 2005 17:20
Doctor Cinquecento schreef:Ik zie veel meer in een beter uitbaten van de klasse-kampioenschappen en die vermarkten: 'Het Pirelli N3 kampioenschap' of 'De AH denk aan de kleintjes A5 klasse'.
Dat is weer eens een goede insteek. Een cup verbinden aan een merknaam. Goedkope autootjes passen ook goed bij het stunten met de laagste prijzen in de supermarktketens.
Goedkoop != rally
-
StevenK
- Site Admin
-
-
door Gast » di jun 21, 2005 17:24
Goedkoop != rally
And your point is?
-
Gast
-
door Gerrit Euverman » wo jun 29, 2005 16:31
Even een noot tov een nieuwe cup.
Tijdens de RECONSALES Vechtdal rallysprint sprak ik Gert v. d. Heuvel en die zei dat er plannen zijn om met de Colt in cupverband te gaan rijden.
Let wel op wat ik zeg: PLANNEN. Er is dus niets zeker. Het kan dus nog alle kanten op.
-

Gerrit Euverman
-
-
door Jan » wo jun 29, 2005 16:46
Gerrit Euverman schreef:Even een noot tov een nieuwe cup.
Tijdens de RECONSALES Vechtdal rallysprint sprak ik Gert v. d. Heuvel en die zei dat er plannen zijn om met de Colt in cupverband te gaan rijden.
Let wel op wat ik zeg: PLANNEN. Er is dus niets zeker. Het kan dus nog alle kanten op.
Dit topic even goed doorlezen en je had gezien dat dit al werd vermeld...
-

Jan
-
-
Keer terug naar Wedstrijden