ypres 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Niels2 » wo jun 29, 2005 16:18

Super persbericht, en idd, Eat this 8)
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Werner » do jun 30, 2005 8:44

Ik ben beniewd wat de familie Colsoul hiervan vindt.....
Werner

Berichtdoor tinus tussengas » do jun 30, 2005 15:18

eindelijk gerechtigheid voor naar mijn mening nederlands beste rallyrijder op dit moment
tinus tussengas

Berichtdoor solberg the best » do jun 30, 2005 22:19

Werner schreef:Ik ben beniewd wat de familie Colsoul hiervan vindt.....

IK weet het : die nederlanders klooien aleen maar met hun motor. :P:D
solberg the best

Berichtdoor Peer » vr jul 01, 2005 6:15

David Westenbrink schreef:Mooi persbericht van Bijvelds!

Stemming makerij noem ik het, alles wat genoemd wordt gebeurt al jaren bij EK en WK rallies, met name bij de top 20 in die rallies. Dus ook PB is hier ongetwijfeld eerder mee geconfronteerd geweest. Kortom er worden in het persbericht suggesties gewekt die nergens op slaan.
Zelfs Koopal kan hier nog over meepraten want heeft zich door een motorrijder laten "snappen" tijdens bandenwissel in Ieper.
Peer

Berichtdoor Wolter » vr jul 01, 2005 9:37

Peer schreef:
David Westenbrink schreef:Mooi persbericht van Bijvelds!

Stemming makerij noem ik het, alles wat genoemd wordt gebeurt al jaren bij EK en WK rallies, met name bij de top 20 in die rallies. Dus ook PB is hier ongetwijfeld eerder mee geconfronteerd geweest. Kortom er worden in het persbericht suggesties gewekt die nergens op slaan.
Zelfs Koopal kan hier nog over meepraten want heeft zich door een motorrijder laten "snappen" tijdens bandenwissel in Ieper.

Ik ben het met je eens. Als Bijvelds op deze manier reageerd, dan hoopt hij daarmee te zeggen: ''laat ons met rust, of we worden heel erg boos.'' Ik denk wel dat het aanslaat bij de organisatie van diverse evenementen, en durven ze in de toekomst de auto van die ''arme peter'' niet nog eens grondig te onderzoeken. Ach ja... de media wordt wel vaker gebruikt om iets gedaan te krijgen.
Wolter

Berichtdoor StevenK » vr jul 01, 2005 11:19

Dat er bij EK wedstrijden volg-motoren zijn enzo klopt; maar Bijvelds heeft wel degelijk gelijk dat hij op een manier nagekeurd is, die werkelijk ongekend is: alles, maar dan ook echt alles is nagekeurd en niet zoals gebruikelijk bepaalde onderdelen...

Ook was het toezicht beduidend intensiever dan gebruikelijk.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Wout de Klerk » vr jul 01, 2005 11:30

Ik zou als ik hem was, zo'n keuring bij elke NL wedstrijd aanvragen, is er hier tenminste ook bekend dat hij een ( de ) van de snelste rijders is.
Ik hoop dat hij Barneveld doet, en dat Jaap van Lagen er dan ook is, die heeft wel een heel sterke indruk achter gelaten, kan een mooi vergelijk opkleveren.
Wout de Klerk

Berichtdoor Biturbo » za jul 02, 2005 18:43

Zo, net weer terug uit Ypres (en vakantie) :D

Mooie rally en knap resultaten voor de Nederlanders :!:

Bijvelds heeft weer eens vriend en vijand verbaasd met zijn super tijden. En nu kan niemand ook maar zeggen dat er "gerommeld" is.

Laat ze dit ook eens in Nederland doen als ze het niet kunnen geloven dat hij zo snel is. Scheelt weer een hoop discussies en gezeur.

En toch weer knap van de Winkel, 5e algemeen tussen andere S1600 toppers. Geen gezeur over een gelukje door het uitvallen van andere rijders, die reden ten slotte zelf allemaal schade ipv technisch uitval.
Hij heeft zich zo toch wel bewezen dat hij echt kan sturen met zijn Clio.

PS Waar had het Rallyrent team zich verstopt op het serviceterein??
Biturbo

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden