route

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rustynail » do sep 15, 2005 18:33

ruim 30 euro was bij de BHV rally
rustynail

Berichtdoor V.D.G Rally team » do sep 15, 2005 18:45

MarkY Mark schreef:OK, vind er nix mis mee om de rally te sponsoren. Vind het ook niet erg om een route te kopen, het probleem is echter:
Inhoud van de publieksinformatietassen

- Toegang 1 persoon tot het servicepark. wij zijn met 4
- Toegang 1 persoon tot klassementsproef Luttenbergring wij zijn met 4
- Het Golden Tulip Rally Magazine met de laatste nieuwtjes, routekaarten, informatie over de rijders, proeven, publiekspunten en het HypoHuis klassement. Hier gaat het om
- Deelnemerslijst Golden Tulip Rally staat wel op internet
- Rallyschildje leuk
- Blits rally-keycord leuk
- Sponsor informatie staat wel op internet
- De laatste editie van Panorama lees ik wel op het werk
- En dit alles in een hippe rugzak (ook te koop bij de proeven)
- Totale waarde 25 euro. Verkoopprijs 15 euro.

En het enige wat ik wil is een route. Laat ze ook hier rekening mee houden s.v.p.
We zullen ook echt wel zo'n pack kopen, maar het is jammer van al die reclame. Het geld wat hiervoor gebruikt wordt kunnen ze beter gewoon in de rally stoppen. Sorry, dit is gewoon mijn mening. Kan mij voorstellen dat er andere gedachten hier over zijn.
Ik had alleen gehoopt dat iemand wist of er ook losse vellen te verkrijgen waren. Dit zijn het volgens de site dus niet, en dat is erg jammer.

Mark

Dan ga je bij de start staan en rij de rijders achterna. Dan kom je vanzelf bij de proef. En wat betreft de reclame in de tas hou er wel rekening mee dat dit ook sponsors zijn om de rallysport te betalen.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Wolter » do sep 15, 2005 20:30

V.D.G Rally team schreef:
MarkY Mark schreef:OK, vind er nix mis mee om de rally te sponsoren. Vind het ook niet erg om een route te kopen, het probleem is echter:
Inhoud van de publieksinformatietassen

- Toegang 1 persoon tot het servicepark. wij zijn met 4
- Toegang 1 persoon tot klassementsproef Luttenbergring wij zijn met 4
- Het Golden Tulip Rally Magazine met de laatste nieuwtjes, routekaarten, informatie over de rijders, proeven, publiekspunten en het HypoHuis klassement. Hier gaat het om
- Deelnemerslijst Golden Tulip Rally staat wel op internet
- Rallyschildje leuk
- Blits rally-keycord leuk
- Sponsor informatie staat wel op internet
- De laatste editie van Panorama lees ik wel op het werk
- En dit alles in een hippe rugzak (ook te koop bij de proeven)
- Totale waarde 25 euro. Verkoopprijs 15 euro.

En het enige wat ik wil is een route. Laat ze ook hier rekening mee houden s.v.p.
We zullen ook echt wel zo'n pack kopen, maar het is jammer van al die reclame. Het geld wat hiervoor gebruikt wordt kunnen ze beter gewoon in de rally stoppen. Sorry, dit is gewoon mijn mening. Kan mij voorstellen dat er andere gedachten hier over zijn.
Ik had alleen gehoopt dat iemand wist of er ook losse vellen te verkrijgen waren. Dit zijn het volgens de site dus niet, en dat is erg jammer.

Mark

Dan ga je bij de start staan en rij de rijders achterna. Dan kom je vanzelf bij de proef. En wat betreft de reclame in de tas hou er wel rekening mee dat dit ook sponsors zijn om de rallysport te betalen.

Dat klopt. Sponsoren hoesten heel veel op! Maar om er mee te gaan adverteren.. daar zitten de kopers van die pakketten niet op te wachten denk ik. Ik kan Mark op dat punt wel gelijk geven eerlijk gezegd. Een panorama bijvoorbeeld vind ik dan wel weer een leuk dingetje waarmee je zo'n pakket aantrekkelijker maakt! Maar ik ben het met Mark eens, dat het boekje ook alleen te koop zou moeten zijn. Ik snap de organisatie wel: keycord, petjes (vorig jaar), rugzakken.. het is allemaal reclame voor het evenement, dus daarin snap ik de organisatie dan ook weer wel, maar dat maakt het pakket duurder, en wanneer gebruik je het keycord ook echt?

Jaja, ik ben een echte Nederlander... zuinig zijn op iedere euro. :wink:

Ik vind het gewoon jammer dat er geen tussenweg is, dus alleen de noodzakelijke spullen verkopen met eventueel 1 presentje voor degenen die geen behoefte hebben om een compleet pakket te kopen. Als ik een zak chips wil kopen kan dat toch? Dan is het toch niet zo dat ik er ook een pak maandverband verplicht bij moet kopen?

Ik snap ook de rijders dan wel weer die zeggen: Het rijden is al superduur (ik weet het, ben al aan het begroten geweest), en de organisatie voor het evenement moet z'n kop ook boven water kunnen houden!

Het grote probleem nu is dat we, zoals je wel meer hoort bij ''luxe-artikelen'', in een laagconjunctuur zitten. Men heeft geld nodig voor een boterham en benzine om naar het werk te gaan. En dus minder geld om bijvoorbeeld een tv te kopen. Naar een rally gaan is ook vrijetijds besteding, die (voor de meesten dan :wink:) niet noodzakelijk is.

Daarnaast zijn de meeste mensen gewend dat een rally gratis is. En een gewenning is lastig om uit mensen te halen. Ik denk dan weer; gewoon vasthouden deze strategie. De overheid zal in de toekomst minder (of geen) subsidie geven, en zal een evenement als dit zelf aan de centen moeten komen.
Wolter

Berichtdoor Biturbo » do sep 15, 2005 20:49

Keycord? Leuk, kan die bij de rest van de verzameling......

Welke wilde je hebben? Duitsland, Hellendoorn, Euregio, Zuiderzee of Almere? 2001, 2002, 2003, 2004 of 2005?

Of iets speciaals? Bijv de Open Dagen Klu Gilze Rijen 2005 Air crew?

Misschien een keertje leuk, maar ik denk dat de gewone "fan" al overspoeld is met deze dingen :?

Maar goed, morgen weer eentje erbij :)
Biturbo

Berichtdoor erikjan » do sep 15, 2005 20:59

de informatiepakketten zijn inmiddels al te koop bij de Shell in Almelo, tegenover Citroen Wilmink / BMW Smudde...

zit in een rugzakje dit jaar.

het informatieboekje is full-colour, de kaarten hierin zijn redelijk goed.

wat ik alleen een beetje mis is een overzichtskaart van het hele gebied.

Niet dat ik als regionaal-bekende bezoeker daar zo om zit te springen, maar ik kan me voorstellen dat het makkelijk is als je van buiten Overijssel komt :wink:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Davekuh » do sep 15, 2005 21:33

erikjan schreef:de informatiepakketten zijn inmiddels al te koop bij de Shell in Almelo, tegenover Citroen Wilmink / BMW Smudde...

Niet dat ik als regionaal-bekende bezoeker daar zo om zit te springen, maar ik kan me voorstellen dat het makkelijk is als je van buiten Overijssel komt :wink:

Zoals ik dus :P toch maar het navigatie gebeuren mee nemen dan ;)
Davekuh

Berichtdoor V.D.G Rally team » do sep 15, 2005 22:11

Davekuh schreef:
erikjan schreef:de informatiepakketten zijn inmiddels al te koop bij de Shell in Almelo, tegenover Citroen Wilmink / BMW Smudde...

Daar heb je niet veel aan op het kaartje zijn de straat namen bijna niet te lezen.
V.D.G Rally team

Pakket

Berichtdoor Humphrey » vr sep 16, 2005 9:04

Hallo!
Zie het nou eens gewoon zo:

De routekaart plus entreebewijzen voor 1 persoon kosten 15 euro.
De rest van de gimmicks is gratis!!

Als het pakket 15 euro had gekost, maar er had géén keycoard en Panorama ingezeten... had je dan ook zo gezeurd? :?:
Nee, want dan was dat de prijs voor de rally.
Ze doen die dingen er juist in om ze aantrekkelijk te maken, te verkopen aan een groot publiek.

Zitten ze er in; is het weer niet goed... :?
Nederlanders.. :wink:

DOEI, Humphrey
Humphrey

Berichtdoor Davekuh » vr sep 16, 2005 13:14

V.D.G Rally team schreef:
Davekuh schreef:

Daar heb je niet veel aan op het kaartje zijn de straat namen bijna niet te lezen.

Dat is alleen maar voorbereidend werk ;) ik koop ook altijd een gewone kaart van de omgeving waar de rally is :)
Davekuh

Berichtdoor Ascona » vr sep 16, 2005 14:36

Corne schreef:Dat is alleen maar voorbereidend werk ;) ik koop ook altijd een gewone kaart van de omgeving waar de rally is :)

Kaarten van '99 t/m 03, das veel beter :lol:

"Leuk" dat het organiseren van alle activiteiten om de rally heen (voor de toeschouwers) nu wordt uitbesteed. Alleen de rallybeleving mis ik nu van die zijde. Zij richten zich blijkbaar op een nieuw type bezoeker: Veel spektakel op de Luttenbergring, allemaal s..t in het rallydorp, maar een fatsoenlijke kaart ontbreekt.

Dit was juist het sterke punt van de GTR t.o.v. andere rallies.
Ascona

Berichtdoor erikjan » vr sep 16, 2005 14:54

wat ik bij andere rally's ook wel eens op de routekaarten heb gezien: ingetekende verbindingsroutes...

dat mis ik een beetje.
Erik-Jan Noltus
erikjan

Berichtdoor mg1600 » vr sep 16, 2005 16:57

de routes staan ook in de regionale krant en de tijden,een beetje raar want dat gaat ten koste van de pakketten.
mg1600

Berichtdoor erikjan » vr sep 16, 2005 20:43

in de krant staan zowel tijden als de locatie van de proeven,
echter niet de route van de proeven.

maar je hebt gelijk, het zal wel wat informatiepakketinkomsten schelen.

Maar aan de andere kan bereik je zo wel een doelgroep die anders geen pakket zou hebben gekocht...
Erik-Jan Noltus
erikjan

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden