Meer buitenlandse deelnemers graag!!! Idd waar blijven de belgen??
Want nu is t vooral t "Wevers vriendenclubje" wat rijdt met paar groep N rijders. Vind ik jammer want her is een zeer goed idee.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
EvoV6 schreef:Meer buitenlandse deelnemers graag!!! Idd waar blijven de belgen??
Want nu is t vooral t "Wevers vriendenclubje" wat rijdt met paar groep N rijders. Vind ik jammer want her is een zeer goed idee.
Turbo schreef:Belgen , we hebben er hier in ons eigen land soms met meoite 40 nationale deelnemers aan de start wat zou men in de ERC gaan rijden ..
antoine schreef:Turbo schreef:Belgen , we hebben er hier in ons eigen land soms met meoite 40 nationale deelnemers aan de start wat zou men in de ERC gaan rijden ..
Daarom zal de organisatie van de Sezoens erg blij zijn met de komst van de ERC en Nederlands kampioenschap. De 'grote namen' starten alleen in wedstrijden met een grote naamsbekendheid, Ypers westhoek en de Conroz.
Wat ik een groot verschil vind tussen Belgische en Nederlandse forums is dat er in Nederland meer liefhebbers zitten. Mensen die graag gaan kijken naar (mooie) en vooral dure auto's. In België gaan ze meteen zeuren dat het rijke mensen zijn die niet kunnen rijden. Sorry, maar wanneer je kijkt naar het startveld achter de 'toppers' vind ik het Nederlandse leuker dan het startveld in België, komt dit alleen door het geld? Ik dacht dat Nederlanders zuinig waren?![]()
Voordeel van België is dat de rally's mooier en dus uitdagender zijn.
Turbo schreef:Op een hongaars forum kan je de 3 mogeijkheden terugvinden ..ik gok op mogelijkheid B ...
pedduhwick schreef:Turbo schreef:Op een hongaars forum kan je de 3 mogeijkheden terugvinden ..ik gok op mogelijkheid B ...
daar gok ik ook op
Niels2 schreef:http://www.rallysport.hu/info/2009/01/01-05-ERC_2009.htm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten