Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:waar ik me een beetje over verwonder cq. erger zijn rallysupporters die met een krat bier een proef bezoeken...
afgelopen 'Hellendoorn' viel het me ook weer op, 's ochtends om 10.00u zit met (op het kratje) al de eerste flesjes leeg te drinken.
en dan heb ik het nog niet eens over de rotzooi die men achterlaat, trouwens ook de geheelonthouders bij een proef gaan niet vrijuit
zo, dat ben ik even kwijt.
een trouwe supporter van de Eurogiorally sinds de start ervan (medio jaren 80)
mastersevius schreef:+Ruudje schreef:vorig jaar was het oko al Ajax meen ik en toen op zaterdagavond. Raar dat het toen wel s'avonds kon....
Maar even een andere vraag: Was gisteren op youtube nog even aan het kijken naar filmpjes en zag daar de tik die Ger Haverkate maakte in 2007 met de Octavia. Dit was wel een heel mooi bochtje eigenlijk. Weet iemand welke proef dit was?? en of die proef in november dit jaar weer verreden wordt? Was vorig jaar op zaterdag bij de proef bij de waarbeek en 's avonds op de rutbeek. Erg gaaf en zondag steevast vanaf 's ochtends op de diamantstraat met genoeg etenswaren en alcoholische versnaperingen!! Heerlijk heb er weer zin in dit jaar. Dan Fc Twente - Ajax maar in de herhalilng kijken!!
Deze proef ligt tussen Hengelo en Boekelo in
Zoals die toen verreden werd was het komend van de hogedijk en dan linksaf de kwinkelerweg op. Hij word ook wel eens andersom verreden. Op zich is het punt makkelijk te berijken. Of die verreden word dat weet ik verder niet
Ruudje schreef:erikjan schreef:waar ik me een beetje over verwonder cq. erger zijn rallysupporters die met een krat bier een proef bezoeken...
afgelopen 'Hellendoorn' viel het me ook weer op, 's ochtends om 10.00u zit met (op het kratje) al de eerste flesjes leeg te drinken.
en dan heb ik het nog niet eens over de rotzooi die men achterlaat, trouwens ook de geheelonthouders bij een proef gaan niet vrijuit
zo, dat ben ik even kwijt.
een trouwe supporter van de Eurogiorally sinds de start ervan (medio jaren 80)
Hoi Erikjan,
ik wet niet of deze reactie is geschreven aan de hand van mijn post over gezellig met wat alcohol op de publieksproef op de diamantstraat??zo ja dan wil ik toch eigenlijk wel een en ander even uitleggen.
Ik heb namelijk ook een hekel aan die mensen die zich helemaal lam drinken langs de kant en vervolgens vervelend worden. Wij nemen gewoon wat lekkers mee omdat we er de hele dag (van 9.00 tot 17.00) zitten. Aangezien we in november meestal geen 20 graden meer hebben nemen we meestal een flesje winterapfelkorn mee om lekker warm te blijven. Echter van ons heeft echt niemand last en we ruimen ook alles netjes op. Dit helaas in tegenstelling tot een aantal andere mensen.
Ruudje schreef:Klopt helemaal daar stoor ik me net zo goed aan. Heb dan altijd het idee dat die gastjes meer om het zuipen en feesten komen dan voor de autosport....
Erg jammer dat ze dan ook nog irritant worden maar het schijnt dat dit soort figuren bij de maatschappij van tegenwoordig horen...
briljant schreef:(...)
Zie onderstaande tekst:
(bron www.twenterally.nl / www.classiceuregiorally.nl )
21 september 2009
Na een lange periode van stilte, hier dan een update voor de Classic Euregio Rally.
Het was voor de organisatie van de moderne Euregio Rally en voor ons een tijd van wachten voordat de gemeente Enschede een besluit nam over de rallyproef Enschede Zuid.
Zij hadden eerder dit jaar contact met ons gezocht om ook in de gemeente Enschede een publieksproef te organiseren met dezelfde opzet als in Hengelo.
De routeboeken en het veiligheidsplan waren al klaar, maar helaas.
Vanwege een voetbalwedstrijd met een verhoogd risico, die ook op zondag wordt gespeeld, kon de gemeente de veiligheid niet garanderen.
We zijn dus druk bezig om de route en tijdschema's aan te passen.
Ruudje schreef:....daar stoor ik me net zo goed aan. Heb dan altijd het idee dat die gastjes meer om het zuipen en feesten komen dan voor de autosport.... Erg jammer dat ze dan ook nog irritant worden maar het schijnt dat dit soort figuren bij de maatschappij van tegenwoordig horen...
Holkers schreef:Ruudje schreef:Klopt helemaal daar stoor ik me net zo goed aan. Heb dan altijd het idee dat die gastjes meer om het zuipen en feesten komen dan voor de autosport....
Erg jammer dat ze dan ook nog irritant worden maar het schijnt dat dit soort figuren bij de maatschappij van tegenwoordig horen...
Kom op zeg, alsof je 2x30 jaar bent.... Jij liep toch ook aan de fles met bier toen je 16+ was? Een organisatie ziet ze ook liever niet, dus een beetje entree heffing doet wonderen.
Campos schreef:briljant schreef:(...)
Zie onderstaande tekst:
(bron www.twenterally.nl / www.classiceuregiorally.nl )
21 september 2009
Na een lange periode van stilte, hier dan een update voor de Classic Euregio Rally.
Het was voor de organisatie van de moderne Euregio Rally en voor ons een tijd van wachten voordat de gemeente Enschede een besluit nam over de rallyproef Enschede Zuid.
Zij hadden eerder dit jaar contact met ons gezocht om ook in de gemeente Enschede een publieksproef te organiseren met dezelfde opzet als in Hengelo.
De routeboeken en het veiligheidsplan waren al klaar, maar helaas.
Vanwege een voetbalwedstrijd met een verhoogd risico, die ook op zondag wordt gespeeld, kon de gemeente de veiligheid niet garanderen.
We zijn dus druk bezig om de route en tijdschema's aan te passen.
Ten eerste vreemd dat dit alleen op de site van de classic staat..
Enig idee welk KP nummer deze had? In het reglement staat KP9 maar 1x, dat maakt in totaal dus 13KP's, terwijl op de voorpagina gesproken wordt over 14 KP's?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten