Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
lunteraan schreef:depress is nog niks over bekend en tomecek ook nog niet???
dalenbart schreef:snwbrdr schreef:dalenbart schreef:@snwbrdr
Ik ben er ook ongeveer achter hoe het werkte..
elke dag starten ze om 10 uur maar als je bijvoorbeeld voor 10 uur al op je pc zit kan je je route al uitstippelen.
Het is idd een flink bedrag voor een paar extra's.
Wat is jouw speelnaam in het spel dan? dan voeg ik je even toe..
Die van mij is gewoon Dalenbart.
bedankt voor de info in elk geval.
Ja klopt, vanaf half 8 vandaag kon je al de route uitstippelen geloof ik. Race van gisteren telt geloof ik niet mee als ik het goed begrepen heb, dus dat ik toen pas na 10 uur 's avonds ingeschreven heb heeft geen invloed. (Hoop ik)
speelnaam: 'snwbrdr', net als hier op het forum. zal jou ook even toevoegen aan de vriendenlijst.
(Edit: Ah, ik zie dat je de zelfde beginstrategie als mj hebt..)
Ik voeg je ook even toe.
grappig dat we dezelfde strategie hebben alleen op een of andere manier ga ik 0km/h terwijl mijn route staat uitgestippeld en alles goed lijkt.
dus dat snap ik dan weer niet![]()
Maarja ondertussen dus een flinke achterstand hierdoor
Edit:
Waarschijnlijk zit ik vast in een onbegaanbaar gebied.. alleen ben benieuwd of ik er nog kan uitkomen want op dit moment geeft geen enkele kant mij een snelheid.
Cinq-Power schreef:dalenbart schreef:snwbrdr schreef:dalenbart schreef:@snwbrdr
Ik ben er ook ongeveer achter hoe het werkte..
elke dag starten ze om 10 uur maar als je bijvoorbeeld voor 10 uur al op je pc zit kan je je route al uitstippelen.
Het is idd een flink bedrag voor een paar extra's.
Wat is jouw speelnaam in het spel dan? dan voeg ik je even toe..
Die van mij is gewoon Dalenbart.
bedankt voor de info in elk geval.
Ja klopt, vanaf half 8 vandaag kon je al de route uitstippelen geloof ik. Race van gisteren telt geloof ik niet mee als ik het goed begrepen heb, dus dat ik toen pas na 10 uur 's avonds ingeschreven heb heeft geen invloed. (Hoop ik)
speelnaam: 'snwbrdr', net als hier op het forum. zal jou ook even toevoegen aan de vriendenlijst.
(Edit: Ah, ik zie dat je de zelfde beginstrategie als mj hebt..)
Ik voeg je ook even toe.
grappig dat we dezelfde strategie hebben alleen op een of andere manier ga ik 0km/h terwijl mijn route staat uitgestippeld en alles goed lijkt.
dus dat snap ik dan weer niet![]()
Maarja ondertussen dus een flinke achterstand hierdoor
Edit:
Waarschijnlijk zit ik vast in een onbegaanbaar gebied.. alleen ben benieuwd of ik er nog kan uitkomen want op dit moment geeft geen enkele kant mij een snelheid.
Leef je nog?
Je rijdt nog steeds de verkeerde kant op, steeds verder van de finish af
dalenbart schreef:...ik leef nog maar omdat ik geen andere kant op kon moest ik maar stuk terug.
nu op de goede weg met flinke achterstand.
hopelijk kan ik weer een klein beetje tijd terug winnen![]()
Maar ik had eerst niet door dat dat zwarte onbegaanbaar is dus in het vervolg maar op letten...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten