Veenhuizen Groep Nederland Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ijsbeer » do sep 22, 2011 8:41

Maar dan kan je (bijna) elke organisatie gaan bellen met die vraag Jeroen. Hoeveel Rally's gingen bijna niet door door te weinig deelnemers....

En daarnaast wordt het binnen de cup door deelnemers besloten aan welke wedstrijden ze deel gaan nemen.
Ik snap best wel dat dit Nederlandse Rallysport niet ten goede komt (zie eerdere discussies) en dat we eigenlijk met zijn allen Nederlandse Rallysport moeten ondersteunen.

Plus Barneveld heeft niet al te beste naam opgebouwd afgelopen jaren. Dat houdt velen ook denk ik tegen om in te schrijven. Laten we hopen dat ze dit jaar een top evenement neerzetten met 200 km proef zoals ze beloven zonder dat de proeven worden geneutraliseerd.
ijsbeer

Berichtdoor mantaboy » do sep 22, 2011 9:47

Ik denk dat Jaap er bij zal zijn.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Sjeik1981 » do sep 22, 2011 9:51

Nou die laatste zin ben ik ook benieuwd naar Alex, we kennen tenslotte het inkorten van proeven in Hellendoorn nog, daarbij was die al korter. Dus je kan wel reclame willen maken voor 200 km wedstrijd, maar je hebt toch ook nog officials nodig.

edit: ik hoop niet dat het daartoe komt, maar beetje huiverig mogen we natuurlijk wel zijn.

Genoeg negativisme, nog weekje wachten en we weten heeeeeeeeeel veel meer, ik gun het de organisatie een mooi/groot veld en daarbij dan ook nog een spannende wedstrijd. Met liefs het weer van as weekend, lekker najaarszonnetje en nog even in het veld wat vitamientjes D aanmaken.
Sjeik1981

Inschrijflijst

Berichtdoor Farmer » do sep 22, 2011 9:54

@Jacco en andere.

Ik snap ook niet dat de lijst met deelnemers op basis van inschrijvingen gemaakt wordt maar op basis van inschrijfgeld.
Ik heb al 3 keer de vraag gehad of we zijn ingeschreven of niet via mijn rijder. En ik maar volhouden dat het al gebeurt is. "Maar ik zie nog niets staan....!" wordt er dan geroepen.

In ieder geval zijn wij (Ploeg/ Van Koppen) er weer bij. Mooi dat er weinig WRC's zijn en geen Nissans.. dan kan de BMW M3 Compact wat inddruk maken. ;)

Hopelijk wordt het inderdaad een zware rally. Daar hou ik wel van.
Laat maar komen. En publiek... allemaal van harte welkom. Zonder jullie is het toch een beetje vreemd. Dus gewoon bestellen en komen. Wij zorgen voor het vermaak.

HvK
Farmer

Berichtdoor Sponsor » do sep 22, 2011 12:24

Voor in het jaar of eind vorig jaar was het volgens mij niet zeker of Barneveld zou starten? Barneveld is ook later opgenomen in het sprint kampioenschap. Wellicht dat dit de reden is dat de cups voor zekerheid hebben gekozen in hun agenda.
Heel begrijpelijk maar erg jammer. Met name voor de (low cost) 325 cup is België een duur evenement.

Gezien het verleden van NL rally mag de organistatie wel iets meer moeite doen om deelnemers over de streep te halen ook gezien de concurrentie van EBR. Een persoonlijk mailtje(of bellletje) rond sturen om deelnemers uit te nodigen lijkt mij een kleine moeite. Weet je ook gelijk wat men kan verwachten. Moet je natuurlijk niet in de laatste week doen..

Tot slot: het niet publiceren van de inschrijvers (onbetaalt of niet) heeft nog een minpunt. Als je als organisatie niet transparant bent wek je argwaan. Mensen gaan terecht speculeren over het wel doorgaan van de rally of niet. Dat moet je niet willen!
Ik wil graag in Barneveld rijden maar wil wel zekerheid dat het doorgaat ruim voor de start...zo niet: dan wil ik de tijd hebben om me in te schrijven voor België!

Heb overigens erg veel zin om te starten in omgeving Barneveld... :wink:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor Codieo » do sep 22, 2011 12:39

Met welke auto kunnen we jullie dan verwachten? De Audi ? :lol: :lol:
Codieo

Berichtdoor Jacco Hartog » do sep 22, 2011 14:08

Zal wel de Astra worden... :) Audi is denk ik nog niet klaar voor nederland. :wink:

Wij zelf willen ook gaan starten in Barneveld met de Astra.
Het is alleen nog even wachten op het groene licht van mij Navigatrice.... :-)
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Jacco Hartog

Berichtdoor kraats » do sep 22, 2011 14:33

Reeds bij de RCH bijeenkomst over de kalender was bekend dat de Nederlandrally een shortrally zou opnemen. Dus dat is de reden niet.
De echte reden van het niet starten van de 350Z cup is voor BSR insiders wel duidelijk.

Tijdens de bekendmaking van de kalender stond ook de EBR op de kalender op dezelfde datum als de nederlandrally, dus je hebt hier hetzelfde tafereel als bij de shortrally in Ede. (weet je nog?)
Nou, het resultaat daarvan is er inmiddels.

Maar binnen de organisatie is er volgens mij geen enkele reden om de rally niet door te laten gaan. Dus schrijf nou maar gewoon in, dan is er zeker geen reden om het niet door te laten gaan.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor antoine » do sep 22, 2011 14:39

Tuurlijk gaat het door.. Zaterdag 8 oktober vertrek ik vanuit de Kempen richting de kippen :)
Afbeelding
antoine

Berichtdoor kraats » do sep 22, 2011 14:46

antoine schreef:Tuurlijk gaat het door.. Zaterdag 8 oktober vertrek ik vanuit de Kempen richting de kippen :)

That's the spirit!!! :lol:
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor ijsbeer » do sep 22, 2011 14:49

Sponsor schreef:
Gezien het verleden van NL rally mag de organistatie wel iets meer moeite doen om deelnemers over de streep te halen ook gezien de concurrentie van EBR. Een persoonlijk mailtje(of bellletje) rond sturen om deelnemers uit te nodigen lijkt mij een kleine moeite. Weet je ook gelijk wat men kan verwachten. Moet je natuurlijk niet in de laatste week doen..

Er was vandaag een mail uit vanuit de organisatie met een uitnodiging voor dit evenement. ;)
ijsbeer

Berichtdoor steven16V » do sep 22, 2011 16:13

:D ik ga er zeker naar toen ,en toen in ede was het ook een heel mooi evenement ondanks dat er veel in belgie zaten
steven16V

Berichtdoor kraats » do sep 22, 2011 16:26

steven16V schreef::D ik ga er zeker naar toen ,en toen in ede was het ook een heel mooi evenement ondanks dat er veel in belgie zaten

Dit streelt mij ego... :lol: :lol:
Ik heb ook voor Ede iets gedaan met proeven en veiligheid.... :lol:
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor henk » do sep 22, 2011 19:11

Bolhaar "gewoon" in Barneveld aan de start.

bron: therallysite
henk

Berichtdoor RG-Rallysport » do sep 22, 2011 19:21

Telt mee voor het kampioenschap dus alle titelkandidaten / deelnemers die nog voor de punten gaan zullen gaan komen
RG-Rallysport

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden