door Codieo » zo nov 13, 2011 0:23
Allereerst mijn medeleven aan de nabestaanden en alle sterkte aan de equipe.
Net het nieuws gezien, geen beelden en wordt nog steeds gesproken over een bankje, raar.
We zijn vandaag bij de Condroz geweest en wij vonden het wel een prachtig evenement, schitterende proeven en een groot deelnemersveld.
Wel hebben wij ons verbaasd over een aantal zaken in vergelijking met de Nederlandse rally's, en dan met name het publiek. Veel mensen (dronken en niet) deden waar ze zin in hadden, lopen over de proeven e.d. Wat ons ook opviel was het beperkt aflinten, waardoor je bijna overal kon gaan staan, ook op plekken waar ik zelf nooit zou gaan staan. Als laatste (zeker in vergelijking met de Nederlandse rally's) was het kleine aantal officials. Ik zeg niet dat dit met ongeluk heeft te maken, maar het verbaasde ons wel. Heb een stuk proef gezien waar er minimaal een kilometer zat tussen twee official posten. Daartussen waren situaties met publiek die ik persoonlijk als niet verantwoord heb ervaren.
Afsluitend hoop ik op verbetering op deze punten en hoop ook dat dit mooie evenement blijft bestaan.