Schutte Informatisering Hellendoorn Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » di sep 20, 2011 14:22

waar zijn de moderators ? dit topic gaat nergens meer over...
erikjan

Berichtdoor john otten » di sep 20, 2011 14:28

erikjan schreef:waar zijn de moderators ? dit topic gaat nergens meer over...

ik heb al gevraagd via pb aan Maarten om dit verhaal een eigen topic te geven .
moest ik even zelf zoeken naar de topic over officials maar kan hem niet vinden dus vandaar dat het hier wel gebeurd .
misschien kunnen de mod zelf even dat topic naar boven halen ?

gr john
john otten

Berichtdoor Holkers » di sep 20, 2011 15:00

Het Nederlandse weer is er niets bij, van de rally, naar officials, naar België, naar chauvinisme, terug naar officials tot zelfs aan de PVV. Ik 'mis' alleen nog de fotografen/pershesjes in het verhaal om het compleet te maken, maar laten we die kant maar niet op gaan, toch?

Dus vanaf nu onder deze lijn verder ontopic gaan, graag.

----------------------------------------------------(lijn)---------------------------------------------
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Jorick » di sep 20, 2011 15:18

Goede reclame voor de Hellendoorn Rally!

Ik heb me ook prima vermaakt in mijn eigen omgeving.
Een extra compliment voor Dennis Kuipers, die heeft veel geleerd.
Elke keer super doorkomsten en altijd spectaculair!
KolmanSport.com | Canon EOS 7D
Jorick

Berichtdoor steven16V » di sep 20, 2011 17:54

Jorick schreef:Goede reclame voor de Hellendoorn Rally!

Ik heb me ook prima vermaakt in mijn eigen omgeving.
Een extra compliment voor Dennis Kuipers, die heeft veel geleerd.
Elke keer super doorkomsten en altijd spectaculair!

:lol: hoeveel zou die er voor betaald hebben? :lol:
steven16V

Berichtdoor WRC fan » di sep 20, 2011 19:17

Ik heb ook enorm genoten van Dennis Kuipers. Zo dwars en snel als hij met zijn auto door de onverharde bochten gaat, dat zien we niet vaak in Nederland. Dat is ook in de verschillende filmpjes in dit forum goed te zien.
WRC fan

Berichtdoor Sjeik1981 » di sep 20, 2011 19:27

Ben het met je eens Martin, ik hoop dat hij nog minstens een keer dit jaar in Nederland met de Fiesta gaat rijden. Blijft toch wel een spectakel, liefs dan ook weer een duel, tot aan het eind, met Peter jr.
Sjeik1981

Berichtdoor Sanderboy » di sep 20, 2011 19:46

Sjeik1981 schreef:Ben het met je eens Martin, ik hoop dat hij nog minstens een keer dit jaar in Nederland met de Fiesta gaat rijden. Blijft toch wel een spectakel, liefs dan ook weer een duel, tot aan het eind, met Peter jr.

hengelo is ook een thuiswedstrijd wie weet maar ik denk van niet dat die komt
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor TWENGELTJE » di sep 20, 2011 19:53

Hengelo is een week voor de rally van wales en ze zijn dan aan het verkennen e.d Misschien dat rene net als vorig jaar wel rijdt
TWENGELTJE

Berichtdoor Jorick » di sep 20, 2011 20:00

De Conrad Euregio Rally is niet bepaald de optimale test voor de Rally GB, maar hopen mag altijd.

Hopelijk staan onze Nederlandse helden volgend jaar nogmaals aan de start van de Hellendoorn Rally.
2x Ford Fiesta & 2x Citroen DS3, zou een prachtig affiche zijn. :wink:
KolmanSport.com | Canon EOS 7D
Jorick

Berichtdoor redwitch100 » do sep 22, 2011 18:23

wat me vandaag is verteld heeft me erg geschokt... in hellendoorn zou Ger Haverkate niet goed gekeurd worden..(wat al erg vreemd is omdat in achtmaal zelfs de belgische BMW s die in de zelfde klasse rijden als de bmw van Ger ook geoon werden goed gekeurd) maar in hellendoorn waren er 2 grote mannen van de TC die het le hadden om ger af-te-keuren... gelukkig was Edwin Wolves zo solidair aan Ger haverkate en die liet de organisatie weten als Ger zou worden afgekeurd, dat hij alle sleepwagens van het parcours zou halen en zelf ook niet zou rijden...TOEN INEENS KON GER WEL STARTEN!!!!!!! dat is toch erg vreemd of niet, ik vraag me erg af waar ze in nederland nou in hemelsnaam mee bezig zijn, en de vraag is als ger dadelijk niet meer in nederland rijd wie word dan de nieuwe BOEMAN.

Nou heren TC hou toch eens op met die flauwe kul, anders hoef je volgend jaar niet meer bij je zelf te raden gaan waarom alle rijders in het buitenland gaan rijden en maar 30 deelnemers in de nederlandse wedstrijdjes starten!!!!!!!!

het is momenteel al geen vette hier in nederland maar dat word op deze manier alleen maar minder
[/list]
redwitch100

Berichtdoor ijsbeer » do sep 22, 2011 18:53

Dit is al paar pagina's terug besproken...;)
Iets van meten met 2 maten....
ijsbeer

Berichtdoor erikjan » vr sep 23, 2011 10:17

weer zo'n domper op een leuk evenement:

'Rally-organisatie moet schade aan zandwegen snel herstellen'

vrijdag 23 september 2011 | 10:36 |

De CDA-fractie Rijssen-Holten heeft geconstateerd dat de deelnemers aan de Hellendoorn Rally vorige week tijdens enkele klassementsproeven 'behoorlijke schade' aan enkele zandwegen hebben toegebracht en dat die schade na vijf dagen nog steeds niet door de organisatoren van dit grote rally-evenement is hersteld.
Het gaat hierbij met name om de Drostendijk, Lisdodde en Stamsdijk.

De christen-democraten vinden dat die schade al lang hersteld had moeten zijn en verwijst in een brief aan het college naar andere evenementen als de Endurorit van MAC De Holterberg, waar door de organisatoren nog dezelfde dag wegen worden geveegd en zandwegen geschaafd. Het CDA benadrukt dat de schade zo snel mogelijk moet worden hersteld en dit soort situaties voorkomen moet worden

bron: TC Tubantia
erikjan

Berichtdoor Hans Poortman » vr sep 23, 2011 11:04

erikjan schreef:weer zo'n domper op een leuk evenement:

'Rally-organisatie moet schade aan zandwegen snel herstellen'

vrijdag 23 september 2011 | 10:36 |

De CDA-fractie Rijssen-Holten heeft geconstateerd dat de deelnemers aan de Hellendoorn Rally vorige week tijdens enkele klassementsproeven 'behoorlijke schade' aan enkele zandwegen hebben toegebracht en dat die schade na vijf dagen nog steeds niet door de organisatoren van dit grote rally-evenement is hersteld.
Het gaat hierbij met name om de Drostendijk, Lisdodde en Stamsdijk.

De christen-democraten vinden dat die schade al lang hersteld had moeten zijn en verwijst in een brief aan het college naar andere evenementen als de Endurorit van MAC De Holterberg, waar door de organisatoren nog dezelfde dag wegen worden geveegd en zandwegen geschaafd. Het CDA benadrukt dat de schade zo snel mogelijk moet worden hersteld en dit soort situaties voorkomen moet worden

bron: TC Tubantia

Volgens mij is de afspraak dat gem dit zelf zouden doen ( was vorig jaar wel zo)
Hans Poortman

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden