Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
whemink schreef:Volgens mij wordt die lijst ook niet met regelmaat ge-updated, want ik heb ook al een tijdje geleden ingeschreven en sta er nog steeds niet bij.
Starkoo schreef:Rene gaat dus rijden met de Porsche 996 GT3, nu hopen op een wrc of evo 10
Sjeik1981 schreef:Starkoo schreef:Rene gaat dus rijden met de Porsche 996 GT3, nu hopen op een wrc of evo 10
Waar haal jij deze wijsheid vandaan, ik zie zijn naam nog niet staan moet ik zeggen.
Hoop idd ook nog op een aantal WRC`s en idd een EVO X en/of Nissan 350Z.
henk schreef:Sjeik1981 schreef:Starkoo schreef:Rene gaat dus rijden met de Porsche 996 GT3, nu hopen op een wrc of evo 10
Waar haal jij deze wijsheid vandaan, ik zie zijn naam nog niet staan moet ik zeggen.
Hoop idd ook nog op een aantal WRC`s en idd een EVO X en/of Nissan 350Z.
ik denk dat hij legends boucles de spa bedoeld
Tuurlijk had ik het niet over spa, Rene komt echt met de Porsche aan de start volgens hun siteSjeik1981 schreef:Verkeerde topic, klonk ook wel heeeeeeel mooi, maar in Spa geen WRC`s en EVO X`en, dus......., maar zal idd wel niet helemaal kloppen.
Starkoo schreef:Tuurlijk had ik het niet over spa, Rene komt echt met de Porsche aan de start volgens hun siteSjeik1981 schreef:Verkeerde topic, klonk ook wel heeeeeeel mooi, maar in Spa geen WRC`s en EVO X`en, dus......., maar zal idd wel niet helemaal kloppen.
Lejan schreef:Starkoo schreef:Tuurlijk had ik het niet over spa, Rene komt echt met de Porsche aan de start volgens hun siteSjeik1981 schreef:Verkeerde topic, klonk ook wel heeeeeeel mooi, maar in Spa geen WRC`s en EVO X`en, dus......., maar zal idd wel niet helemaal kloppen.
dan is hij zeker vergeten het regelement te lezen.
je mag daar niet starten met zo'n porsche.
volgens het knaf regelment ( zoals ik het heb gelezen) mag er in geen enkele nederlandse rally/sprint met zo'n auto worden gereden.![]()
klasse C7 bestaat niet meer.
Lejan schreef:Starkoo schreef:Tuurlijk had ik het niet over spa, Rene komt echt met de Porsche aan de start volgens hun siteSjeik1981 schreef:Verkeerde topic, klonk ook wel heeeeeeel mooi, maar in Spa geen WRC`s en EVO X`en, dus......., maar zal idd wel niet helemaal kloppen.
dan is hij zeker vergeten het regelement te lezen.
je mag daar niet starten met zo'n porsche.
volgens het knaf regelment ( zoals ik het heb gelezen) mag er in geen enkele nederlandse rally/sprint met zo'n auto worden gereden.![]()
klasse C7 bestaat niet meer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 104 gasten