mousti schreef:alsjeblieft VM of Ipatec steek hier ook geld in! Als dat al niet gebeurt is natuurlijk.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mousti schreef:alsjeblieft VM of Ipatec steek hier ook geld in! Als dat al niet gebeurt is natuurlijk.

Sjeik1981 schreef:als ik het interview zo hoor is het in principe in kannen en kruiken. De enige kink kan zijn de huur van een 4e auto. Qua blijkelijk moeten ze er al eentje bijhuren voor om zowel ten brinke, van Eldik en Schilt te voorzien. Waarbij Ten Brinke zeker lijkt en nu dan nog eentje voor Weijs jr of van Eldik/Schilt. Waarbij ik het toch altijd apart vond dat in eerste instantie Erik van Loon ingeschreven stond en toen uiteindelijk terug getrokken is ten faveure van, ik meende, Schilt.
Hij heeft nog niet veel met de S2000 gereden.
Cinq-Power schreef:En de Fiesta van Ipatec, is die al in gebruik?
Of zou die lekker op stal blijven staan?
Brullo schreef:Ik heb het net zitten luisteren, maar hij heeft het nog steeds over de plannen en niet dat de zaak al beklonken is.
Er mist nog steeds een beetje geld maar t ziet er wel goed uit.
Wees gerust we zijn net zo enthousiast als iedereen, als het echt helemaal rond is presenteren we het heus. as soon as posible....![]()
hans van altena schreef:Bij hoeveel pakjes Blue Band krijg je tegenwoordig zo'n Skoda ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten