Eldik in Tenerife

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wim » ma nov 16, 2009 22:38

Maar liefst 10 pagina's voor een circuitrace en dan nog in Spanje. Ik snap het echt niet.
Wim

Berichtdoor Wim » ma nov 16, 2009 22:42

blufje schreef:Van eldik 13de dat de eerste keer op tenerife best knap

Best knap? :? Met zo'n wagen zou je op zijn minst op het podium moeten staan en zeker met zo weinig concurrentie.
Wim

Berichtdoor Holkers » ma nov 16, 2009 22:43

Als je die 10 pagina's gelezen hebt, kon je ook lezen dat hij lek gereden heeft. Hij begon op plek 3 te rijden, dus niet te vroeg roepen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Hein » ma nov 16, 2009 22:44

Wim schreef:Maar liefst 10 pagina's voor een circuitrace en dan nog in Spanje. Ik snap het echt niet.

Ach, ik ken sites bij jullie waar 15 pagina's zever ontstaat over het feit of Duval nu wel of niet hard kan rijden :wink:

Volgens mij hebben Mark en Michel daar toch redelijk vrienden gemaakt getuige het enthousiasme van reacties daar en hier. En laten we wel wezen zoveel Nederlanders hebben er volgens mij niet op Tenerife gereden.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Holkers » ma nov 16, 2009 22:48

oooeh! in-koppertje:

En ook niet zoveel Belgen!

hihi :roll:
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Wim » ma nov 16, 2009 22:49

Holkers schreef:Als je die 10 pagina's gelezen hebt, kon je ook lezen dat hij lek gereden heeft. Hij begon op plek 3 te rijden, dus niet te vroeg roepen.

Dat heb ik gelezen. Lek rijden is meestal de schuld van de rijder, tenzij je mij dit kan bevestigen dat het in dit geval niet zo was. :wink:

Hein, het forum dat je bedoelt is inderdaad nogal triestig. Daar mogen ze zo veel off topic gaan als ze maar willen en mogen ze honderden pagina's posten nog voor de rally begint, terwijl hier goed ingegrepen wordt.

Tja, in Spanje reden er bij de WRC en IRC wel meer Belgen dan Nederlanders dit jaar.
Wim

Berichtdoor Ed555 » ma nov 16, 2009 23:33

Armand schreef:
JoostS schreef:Afbeelding
Inschrijfformulier? :D

Jammer dat je niet ziet hoe Michel zijn naam was geschreven...

Klikkie...
Ed555

Berichtdoor Red_Spike » ma nov 16, 2009 23:41

En wat te denken van zijn handtekening :roll:
Red_Spike

Berichtdoor henk » ma nov 16, 2009 23:52

Red_Spike schreef:En wat te denken van zijn handtekening :roll:

denk dat ze dat ook bedoelen :wink:
henk

Berichtdoor Patmeister » di nov 17, 2009 0:22

:lol: :lol: :lol:
Patmeister

Berichtdoor roadster36 » di nov 17, 2009 0:45

dan ben je uitgeluld
roadster36

Berichtdoor Manfred_D » di nov 17, 2009 8:01

Wim schreef:

Best knap? :? Met zo'n wagen zou je op zijn minst op het podium moeten staan en zeker met zo weinig concurrentie.

Anti van Eldik?
Manfred_D

Berichtdoor Erik de Wild » di nov 17, 2009 8:12

Manfred_D schreef:
Wim schreef:

Anti van Eldik?

Ik denk dat hij wel gelijk heeft.
Rijden voor de winst, lek rijden doordat je te hard/foutje maakt. Dan verlies je op dat moment de wedstrijd. Dan heb je niet goed gereden. Ook al zou je daarna elke proef winnen.

Maar na de lekke band heeft van Eldik dat ook geweten.
Hij rijdt altijd al met het grootste plezier, maar als ik de filmpjes zo zie denk ik dat na de lekke band het vermaak en plezier voorop heeft gestaan.

En niks anti van Eldik, gewoon een mening, over elke winaar die een wedstrijd verliest. Want ik denk dat we niet aan de kwaliteiten van Van Eldik hoeven te twijfelen.
Erik de Wild

Berichtdoor Armand » di nov 17, 2009 8:21

Met zo'n wagen zou je op zijn minst op het podium moeten staan en zeker met zo weinig concurrentie.

Eeeuuh, denk dat je je vergist in bv een Dani Sola, noem maar even iemand en de mannen die elke bocht op hun duimpje kennen de zogeheten "locals".
Eerst de feiten kennen voor je een belachelijk opmerking maakt. Die lekke band was gewoon jammer, maar voor de winst rijden was vanaf de start niet aan de orde. Op een leuke manier het seizoen afsluiten, dat was de bedoeling en dat is 100% gelukt...
Armand

Berichtdoor Hein » di nov 17, 2009 8:23

Wim schreef:
Holkers schreef:Als je die 10 pagina's gelezen hebt, kon je ook lezen dat hij lek gereden heeft. Hij begon op plek 3 te rijden, dus niet te vroeg roepen.

Dat heb ik gelezen. Lek rijden is meestal de schuld van de rijder, tenzij je mij dit kan bevestigen dat het in dit geval niet zo was. :wink:

Hein, het forum dat je bedoelt is inderdaad nogal triestig. Daar mogen ze zo veel off topic gaan als ze maar willen en mogen ze honderden pagina's posten nog voor de rally begint, terwijl hier goed ingegrepen wordt.

Tja, in Spanje reden er bij de WRC en IRC wel meer Belgen dan Nederlanders dit jaar.

Zal ik nog een inkoppertje doen: Je noemt Tenerife een circuitwedstrijd. Vervolgens ga je er prat op dat er meer Belgen in WRC en IRC in Spanje reden. Dat zijn toch ook circuits dan? En bovendien hadden 'wij' daar een winnaar met Weijs Jr. Maar goed laten we er maar over ophouden anders krijgen we hier ook al zo'n Nederland Belgie waar geen hond op zit te wachten.

Persoonlijk vind ik het schitterend als een team de moeite neemt om een gigantisch eind te reizen voor een rally (Nu van Eldik op Tenerife, eerder dit jaar Wevers in Italie). Resultaat vind ik dan een ietsie minder belangrijk. Ik kan me helemaal voorstellen dat de MenM mannen na de lekke band voor het spektakel gegaan zijn. Zo'n verhaal heb ik ook gehoord over de Condroz.
Be yourself, there are too many others
Hein

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden