Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wim schreef:Maar liefst 10 pagina's voor een circuitrace en dan nog in Spanje. Ik snap het echt niet.
Holkers schreef:Als je die 10 pagina's gelezen hebt, kon je ook lezen dat hij lek gereden heeft. Hij begon op plek 3 te rijden, dus niet te vroeg roepen.
Armand schreef:JoostS schreef:
Inschrijfformulier?
Jammer dat je niet ziet hoe Michel zijn naam was geschreven...
Manfred_D schreef:Wim schreef:blufje schreef:Van eldik 13de dat de eerste keer op tenerife best knap
Best knap?Met zo'n wagen zou je op zijn minst op het podium moeten staan en zeker met zo weinig concurrentie.
Anti van Eldik?
Met zo'n wagen zou je op zijn minst op het podium moeten staan en zeker met zo weinig concurrentie.
Wim schreef:Holkers schreef:Als je die 10 pagina's gelezen hebt, kon je ook lezen dat hij lek gereden heeft. Hij begon op plek 3 te rijden, dus niet te vroeg roepen.
Dat heb ik gelezen. Lek rijden is meestal de schuld van de rijder, tenzij je mij dit kan bevestigen dat het in dit geval niet zo was.![]()
Hein, het forum dat je bedoelt is inderdaad nogal triestig. Daar mogen ze zo veel off topic gaan als ze maar willen en mogen ze honderden pagina's posten nog voor de rally begint, terwijl hier goed ingegrepen wordt.
Tja, in Spanje reden er bij de WRC en IRC wel meer Belgen dan Nederlanders dit jaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast