Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB schreef:is er al bekend of er al een redelijk aantal inschrijvers zijn?
Afgelopen weekend heb ik begrepen dat deze op een kleine 20 pas stond
Dat kan wss ookArjan19 schreef:Sjeik1981 schreef:ik ben ook benieuwd, waar kan je beste in de buurt vanV Vollenhove een infopakket krijgen.
vanuit utrecht kom je via emmeloord toch?
Ken je beter even in emmeloord stoppen om een pakketje op te halen!
Manfred_D schreef:MartijnB schreef:is er al bekend of er al een redelijk aantal inschrijvers zijn?
Afgelopen weekend heb ik begrepen dat deze op een kleine 20 pas stond
veel belovend dusZal de reden ook wel zijn waarom ze nog steeds niet de lijst online zetten
redwitch100 schreef:wat ik begrepen heb staat de lijst op 28 deelnemers, niet echt de moeite
Daan Strijk schreef:Lijst met inschrijvingen (vrijdagavond 11 maart 2011 - 18.00 uur online!)
Dat staat op de tanksrally site
autosport-media schreef:redwitch100 schreef:wat ik begrepen heb staat de lijst op 28 deelnemers, niet echt de moeite
Zou dit een voorteken zijn voor het hele seizoen ?
official No. 27768 schreef:Daan Strijk schreef:Lijst met inschrijvingen (vrijdagavond 11 maart 2011 - 18.00 uur online!)
Dat staat op de tanksrally site
"SLUITING VAN DE INSCHRIJVINGEN: dinsdag 8 maart 2011, 24:00 uur"
Waarom zit er 1 week tussen sluiting & start van de rally? Lijkt wat lang of zie ik dat verkeerd?
redwitch100 schreef:wat ik begrepen heb staat de lijst op 28 deelnemers, niet echt de moeite
Mazzo schreef:autosport-media schreef:redwitch100 schreef:wat ik begrepen heb staat de lijst op 28 deelnemers, niet echt de moeite
Zou dit een voorteken zijn voor het hele seizoen ?
Krijgt het mijn bek bijna niet uit, maar lijkt wel het einde van de rallysport in NL....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten