IRC - IRC Rally van Ieper 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor EvoV6 » do jun 09, 2011 15:13

Nee dat klopt. Was alleen verbaasd dat Walter t publiceerd zodoende. En t zou om de auto van van Loon gaan.
EvoV6

Berichtdoor Red_Spike » vr jun 10, 2011 7:20

Zijn er nog mensen op zoek naar een slaapplek?
Ik heb namelijk nog 2 adressen met plek voor vrijdag op zaterdag (eventueel ook zaterdag op zondag).

Stuur een pb voor de adressen.
Red_Spike

Berichtdoor Jacco Hartog » vr jun 10, 2011 12:17

Gisteren geboekt don t/m zat (500m van de proef :-)

Vlak bij ieper via Booking.com :wink:
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Jacco Hartog

Berichtdoor mantaboy » vr jun 10, 2011 13:32

Alleen zaterdag aanwezig zoals het er nu voorstaat.

Ga je kijken of helpen Jacco?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Jacco Hartog » vr jun 10, 2011 14:03

Helpen..??
Official bedoel je?

Nou dat heb ik nog nooit gedaan... ben dan wel rijder..
Maar of ik ook alle regel ken... :o
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Jacco Hartog

Berichtdoor mousti » vr jun 10, 2011 14:11

De Franse Mystery driver is intussen ook toegevoegd het om de man die nogal wat indruk heeft gemaakt in Corsica Pierre Campana!
mousti

Berichtdoor hans van altena » vr jun 10, 2011 19:49

Mark Verhoeven schreef:
hans van altena schreef:Bij hoeveel pakjes Blue Band krijg je tegenwoordig zo'n Skoda ?? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Dat zou jij toch moeten weten Hans... :roll: :wink:

Blue-Band genoeg, nu alleen zo'n Skoda nog ! 8)
hans van altena

Berichtdoor Hetzer » vr jun 10, 2011 20:38

Goedeavond,

Ik heb een vraagje, ik ga voor het eerst naar Ieper dit jaar, wil een stuk of 3 proeven gaan bekijken op de zaterdag.
Mijn vraag is kun je gewoon naar een stage gaan en daar ter plekke een kaart kopen, of kan dat alleen op centrale punten??
en kun je gewoon zelf een mooie locatie zoeken langs de route??

mvg Michel
Hetzer

Berichtdoor peugeot206GT » vr jun 10, 2011 21:06

Hier alle info onder het knopje bezoekers :wink:
http://www.ypresrally.com/index.php/be.html
peugeot206GT

Berichtdoor miep666 » za jun 11, 2011 2:53

Hetzer schreef:Goedeavond,

Ik heb een vraagje, ik ga voor het eerst naar Ieper dit jaar, wil een stuk of 3 proeven gaan bekijken op de zaterdag.
Mijn vraag is kun je gewoon naar een stage gaan en daar ter plekke een kaart kopen, of kan dat alleen op centrale punten??
en kun je gewoon zelf een mooie locatie zoeken langs de route??

mvg Michel

wss kan je (onze zuiderburen kennend bij een aantal proefen gewoon er op lopen, sorry was bij ele volgens mij ook :) ).
volgens mijn info ken je idd ter plekke kopen.
ik koop all stages haal ik het er niet uit dan steun ik iig de rally (dat het volgend jaar weer is).
en waarom zijn hier geen discussie's over entree en bv. bij excotic en ele wel? ga graag naar concerten ga mij eigen toch ook niet afvragen of de band mijn entree prijs wel waard is? als die het niet is ga ik gewoon niet.
dus betaal gewoon en support your rally!
miep666

Berichtdoor Andy25 » za jun 11, 2011 9:10

miep666 schreef:

wss kan je (onze zuiderburen kennend bij een aantal proefen gewoon er op lopen, sorry was bij ele volgens mij ook :) ).
volgens mijn info ken je idd ter plekke kopen.
ik koop all stages haal ik het er niet uit dan steun ik iig de rally (dat het volgend jaar weer is).
en waarom zijn hier geen discussie's over entree en bv. bij excotic en ele wel? ga graag naar concerten ga mij eigen toch ook niet afvragen of de band mijn entree prijs wel waard is? als die het niet is ga ik gewoon niet.
dus betaal gewoon en support your rally!

Waarom begin je nu over de entree prijzen? Wat Is daar de meerwaarde van?? Er is in het Egr topic al genoeg over gezegd.
En om dan toch antwoord te geven op jou vraag. Je leg eerder 60€ neer om naar bv lady gaga als dat je dat doet voor de jongen die 2 straten verder woont die probeert een Jan Smit imitatie te doen. Dus alles heeft te maken met vraag en aanbod. En dat is nu bij allebei de rally's goed.
Andy25

Berichtdoor Hetzer » za jun 11, 2011 12:12

Ik kan zelf alleen op de zaterdag wil sowieso de proef rond heuvelland meemaken, als ik meerdere dagen was geweest had ik inderdaad de all-inn kaart gekocht.
Het is voor mij sowieso de eerste keer dat ik überhaupt naar een rally ga, dus vandaar mijn vraag.
Ik kan me voorstellen dat het hele gebied rond de proef is afgesloten en dat je bijvoorbeeld alleen bij de start de kaarten kan kopen. Of lopen er overal "stewards" rond de proef rond , waar je kaarten kan kopen.

gr
Hetzer

Berichtdoor Andy25 » za jun 11, 2011 12:16

Hetzer schreef:Ik kan zelf alleen op de zaterdag wil sowieso de proef rond heuvelland meemaken, als ik meerdere dagen was geweest had ik inderdaad de all-inn kaart gekocht.
Het is voor mij sowieso de eerste keer dat ik überhaupt naar een rally ga, dus vandaar mijn vraag.
Ik kan me voorstellen dat het hele gebied rond de proef is afgesloten en dat je bijvoorbeeld alleen bij de start de kaarten kan kopen. Of lopen er overal "stewards" rond de proef rond , waar je kaarten kan kopen.

gr

Zoals ik het heb ervaren is het bij de meeste publiek punten wel te verkrijgen.
Echter een keer over de markt lopen daar is echt geen straf hoor.
Andy25

Berichtdoor EvoV6 » za jun 11, 2011 14:42

Die markt is juist Ieper, de sfeer daar en t mooie centrum. Ik zou t niet willen missen.
EvoV6

Berichtdoor uw official op stap » ma jun 13, 2011 15:10

Hetzer schreef:Ik kan zelf alleen op de zaterdag wil sowieso de proef rond heuvelland meemaken, als ik meerdere dagen was geweest had ik inderdaad de all-inn kaart gekocht.

gr

Gewoon naar de Grote Markt in Ieper komen. Daar staat, tussen al die hele grote tenten, vast nog wel in de buurt van het podium een tent waar je je entreebewijzen halen kunt.
Parkeren is vaak in de buurt van het station nog wel mogelijk zonder erg lang te moeten zoeken naar een parkeerplek.
Dan is het een stukje wandelen naar de Grote Markt, maar anders ben je die tijd weer kwijt aan het zoeken naar een parkeerplek.
uw official op stap

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden