Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mark Verhoeven schreef:hans van altena schreef:Bij hoeveel pakjes Blue Band krijg je tegenwoordig zo'n Skoda ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou jij toch moeten weten Hans...![]()
Hetzer schreef:Goedeavond,
Ik heb een vraagje, ik ga voor het eerst naar Ieper dit jaar, wil een stuk of 3 proeven gaan bekijken op de zaterdag.
Mijn vraag is kun je gewoon naar een stage gaan en daar ter plekke een kaart kopen, of kan dat alleen op centrale punten??
en kun je gewoon zelf een mooie locatie zoeken langs de route??
mvg Michel
miep666 schreef:
wss kan je (onze zuiderburen kennend bij een aantal proefen gewoon er op lopen, sorry was bij ele volgens mij ook).
volgens mijn info ken je idd ter plekke kopen.
ik koop all stages haal ik het er niet uit dan steun ik iig de rally (dat het volgend jaar weer is).
en waarom zijn hier geen discussie's over entree en bv. bij excotic en ele wel? ga graag naar concerten ga mij eigen toch ook niet afvragen of de band mijn entree prijs wel waard is? als die het niet is ga ik gewoon niet.
dus betaal gewoon en support your rally!
Hetzer schreef:Ik kan zelf alleen op de zaterdag wil sowieso de proef rond heuvelland meemaken, als ik meerdere dagen was geweest had ik inderdaad de all-inn kaart gekocht.
Het is voor mij sowieso de eerste keer dat ik überhaupt naar een rally ga, dus vandaar mijn vraag.
Ik kan me voorstellen dat het hele gebied rond de proef is afgesloten en dat je bijvoorbeeld alleen bij de start de kaarten kan kopen. Of lopen er overal "stewards" rond de proef rond , waar je kaarten kan kopen.
gr
Hetzer schreef:Ik kan zelf alleen op de zaterdag wil sowieso de proef rond heuvelland meemaken, als ik meerdere dagen was geweest had ik inderdaad de all-inn kaart gekocht.
Het is voor mij sowieso de eerste keer dat ik überhaupt naar een rally ga, dus vandaar mijn vraag.
Ik kan me voorstellen dat het hele gebied rond de proef is afgesloten en dat je bijvoorbeeld alleen bij de start de kaarten kan kopen. Of lopen er overal "stewards" rond de proef rond , waar je kaarten kan kopen.
gr
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten