Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
richard rallyfan schreef:Kan iemand mij vertellen of deze rally ook een beetje te doen is met de rolstoel. De duinen door gaat niet echt lukken, de tribune is ook niet echt interessant en het binnenterrein heb je na 2 keer ook wel gezien. Ik hoor wel of iemand suggesties heeft.
richard rallyfan schreef:Kan iemand mij vertellen of deze rally ook een beetje te doen is met de rolstoel. De duinen door gaat niet echt lukken, de tribune is ook niet echt interessant en het binnenterrein heb je na 2 keer ook wel gezien. Ik hoor wel of iemand suggesties heeft.

lange6 schreef:worden er dit jaar nou 6 of 8 proeven gereden?
in het reglement staat 6 en als je dan de proevenkaart opent dan staat er links in de alinea 1-3-5-7 en 2-4-6-8
Han schreef:lange6 schreef:worden er dit jaar nou 6 of 8 proeven gereden?
in het reglement staat 6 en als je dan de proevenkaart opent dan staat er links in de alinea 1-3-5-7 en 2-4-6-8
Het worden in totaal 6 proeven.
Kaartje klopt verder wel.richard rallyfan schreef:Kan iemand mij vertellen of deze rally ook een beetje te doen is met de rolstoel. De duinen door gaat niet echt lukken, de tribune is ook niet echt interessant en het binnenterrein heb je na 2 keer ook wel gezien. Ik hoor wel of iemand suggesties heeft.
Stuur even een mail naar info at autosportief punt nl
Gaan wij kijken wat we kunnen betekenen voor je.
ferry bakker schreef:Kijk dit zijn mensen die mee denken, top!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast