1-2 juni ELE rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » wo mei 30, 2012 7:55

*alsof alle rijders zich aan de regels houden met verkennen...*

Vaak worden de klassementsproeven jaar op jaar hetzelfde gehouden, dus hou je het 'verkennen' door anderen niet tegen. Daarbij zijn er legio sjonnhies die het wel doen maar hier niet vertellen. Conclusio; dat hou je nimmer tegen, onverwachte controle ergens halverwege zal alleen effect op de rijders hebben.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor MartijnB » wo mei 30, 2012 8:43

rallyfan 5396 schreef:Net terug van het verkennen van de proef Somerlo. Met een astra 1.6 turbo kwamen we erachter dat er zeer snelle stukken inzitten! :wink:
Toch wel leuk hoor, haal je vandaag een informatie pakket klopt de startlijst niet meer met al deze updates. Maar wel leuk hoor de teller staat nu op 87!

Knap hoor verkennen zonder routeboek
en met een leeftijd van 16 jaar.........

Kan je niet beter thuis aan de keukentafel zitten met een glas limonade?

Geen handige actie van je. En al helemaal niet dat je weet dat er snelle stukken in zitten. Met een wink. Dat betekend dat jullie zeker de maximum snelheid hebben overschreden.

Jammer dat blik op de weg niet actief was daar.

Als je dan al zo graag proeven wil gaan bekijken. doe het dan op een normale snelheid.
En meld het ook vooral niet op publieke fora als hier. Dan kan je wachten op berichten als deze en bovenstaand.
MartijnB

Berichtdoor Collin » wo mei 30, 2012 9:08

antoine schreef:Een rally liefhebber weet dat hij de proeven niet moet gaan 'verkennen' om zo geen problemen te kunnen veroorzaken betreffende vergunningen ed. Maar weet de normale burger dat ook?

Er zijn natuurlijk ook nog echte rally liefhebbers die niet gaan "verkennen", maar wel vooraf al een aantal plekken in hun navigatiesysteem willen programmeren...zo kan het ook :wink:
Collin

Berichtdoor rallyfan 5396 » wo mei 30, 2012 9:46

Was eigenlijk lollig bedoeld :!: Wist niet dat jullie dit zo serieus namen. Ik was gewoon met ons pap en mijn oom over de proef aan het rijden om te kijken naar een mooi punt om te gaan staan. En ja wij rijden echt wel met verstand en je moet niet denken dat wij eens gaan kijken wat voor tijd wij neer kunnnen zetten. Met een nieuwe auto ga je niet zo asociaal rijden en een gevaar voor andere weggebruikers veroorzaken. Het is trouwens een mooie proef met mooie punten om te staan als publiek. Mijn complimenten daarvoor aan de organisatie!
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

Berichtdoor rallyworldwide » wo mei 30, 2012 9:52

Jezus heren, jullie zijn allemaal de braafste jongetjes van de klas zo te lezen? Ik snap best wat jullie bedoelen, maar hoe sommige mensen hier reageren. Net alsof Maik zelf aan het stuur zat. Als er voor het eerst in jaren een proef in je eigen dorp is dan heb je geen routeboek nodig martijnb ;)

Wel jammer, er waren een aantal punten die ik persoonlijk ook in de proef zou hebben gestopt.
rallyworldwide

Berichtdoor TWENGELTJE » wo mei 30, 2012 10:58

Zijn we nu klaar met kibbelen op elkaar
En als je naar de achternaam van maik kijkt en weet dat deze naam ook in de organisatie voor komt zouden we allemaal niet zo reageren
TWENGELTJE

Berichtdoor rallydre » wo mei 30, 2012 11:01

Volgend jaar nog een Brabantse WRC volgens Omroep Brabant :)
rallydre

Berichtdoor TWENGELTJE » wo mei 30, 2012 11:12

was wel te verwachten, hoop niet nog een fiesta, geeft wat variatie
TWENGELTJE

Berichtdoor Focusfan » wo mei 30, 2012 11:18

hans van altena schreef:Geen idee om net als 'n andere organisatie ( in het oosten v/h land ) de pakketten te versturen ! Tijdig in huis , en je hoeft niet voor JAN DOEDEL voor niets ergens naar toe te rijden..... De verzendkosten zijn lager als de brandstofkosten !!!!!!!!! +/+ alle ergernis ! :evil:

Of, zoals ze dit jaar bij de zuiderburen hebben gedaan bij de TAC-rally enRally de Wallonie: zet de nieuwe c.q. gewijzigde proeven op YouTube. Zelf bewaar ik alle programmaboekjes van alle rallies in Nederland en Belgie, dus ongewijzigde proeven heb je al. Praktijk leert al dat het illegaal verkennen een stuk minder was aldaar, hetgeen alleen maar toe te juichen is voor de rallysport. Mensen die van ver moeten komen, kunnen zich dan ook een beetje voorbereiden en die komen toch niet verkennen (tijd/kosten).
Focusfan

Berichtdoor baleno78 » wo mei 30, 2012 11:19

MartijnB schreef:
rallyfan 5396 schreef:Net terug van het verkennen van de proef Somerlo. Met een astra 1.6 turbo kwamen we erachter dat er zeer snelle stukken inzitten! :wink:
Toch wel leuk hoor, haal je vandaag een informatie pakket klopt de startlijst niet meer met al deze updates. Maar wel leuk hoor de teller staat nu op 87!

Knap hoor verkennen zonder routeboek
en met een leeftijd van 16 jaar.........

Kan je niet beter thuis aan de keukentafel zitten met een glas limonade?

Geen handige actie van je. En al helemaal niet dat je weet dat er snelle stukken in zitten. Met een wink. Dat betekend dat jullie zeker de maximum snelheid hebben overschreden.

Jammer dat blik op de weg niet actief was daar.

Als je dan al zo graag proeven wil gaan bekijken. doe het dan op een normale snelheid.
En meld het ook vooral niet op publieke fora als hier. Dan kan je wachten op berichten als deze en bovenstaand.

Hij heeft toch nooit gezegd dat ze de proeven op snelheid hebben gereden, als je een lang stuk rechtdoor ziet weet je toch dat dat de snelle stukken zijn!
Tip van de week: anders moet je er eens naast gaan zitten, wie weet kan hij je nog het één en ander leren hoe je op snelheid moet rijden :lol: aangezien leeftijd niks zegt!
baleno78

Berichtdoor Savage Beast » wo mei 30, 2012 11:32

Gezien ik pas zaterdagmorgen het programmaboekje kan gaan halen;
mocht er iemand mij al de kp's en evt timing kunnen mailen. (ik vermoed wel dat er niet teveel wijzigen zijn tov vorig jaar?)
kristof_baestaens@yahoo.com

Alvast bedankt

*edit* Alle info ontvangen. Met dank aan onderstaande :wink:
Laatst bijgewerkt door Savage Beast op wo mei 30, 2012 14:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Savage Beast

Berichtdoor antoine » wo mei 30, 2012 11:45

Leuke woonplaats :wink: Ik vertrek vanuit daar richting Helmond, vrijdagavond.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor SvenvanLaar » wo mei 30, 2012 12:29

Hallo allemaal

ivm studie in Groningen ben ik niet in staat om een informatiepakket te halen. Is er iemand die nog moet gaan en er een extra zou willen meenemen om die vervolgens naar mij te mailen? Dan wil ik wel een tientje overmaken.

Aangezien dit mijn 2e rally wordt, en ik alleen op de vrijdagavond kan zou ik graag nog wat advies willen m.b.t. het donker. Zijn er dingen die echt een must zijn om mee te nemen, een zaklamp bijvoorbeeld? En hoe gaat het met foto's maken, is flitsen toegestaan ect?

Alvast bedankt!
SvenvanLaar

Berichtdoor rallyfan 5396 » wo mei 30, 2012 13:09

Ben wel benieuwd met welke WRC Van Deijne volgend jaar wil komen!
We zullen zien.
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

Berichtdoor gertveurink » wo mei 30, 2012 13:56

rallyfan 5396 schreef:Ben wel benieuwd met welke WRC Van Deijne volgend jaar wil komen!
We zullen zien.

Een zoete bosvruchtenrode caddilac?? :wink:
gertveurink

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden