lunteraan schreef:hij zal wel willen kijken waar hij staat tegenover de DS3 van van merkstijn
heeft hij toch ook aangegeven in het begin als er een andere 1600 WRC zal starten dat hij ook zal starten???
of heb ik het nu mis
Ik denk eerder andersom
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
lunteraan schreef:hij zal wel willen kijken waar hij staat tegenover de DS3 van van merkstijn
heeft hij toch ook aangegeven in het begin als er een andere 1600 WRC zal starten dat hij ook zal starten???
of heb ik het nu mis
Aeolus schreef:henk 400rr schreef:Simpel, het enigste belangrijke voor het grote publiek is dat ze niet starten, de details waarom zijn alleen belangrijk voor diegene die organisatorisch er wat mee te maken hebben.
Oke duidelijk... wel jammer ja...
A.H.S schreef:Aeolus schreef:henk 400rr schreef:Simpel, het enigste belangrijke voor het grote publiek is dat ze niet starten, de details waarom zijn alleen belangrijk voor diegene die organisatorisch er wat mee te maken hebben.
Misschien komt het doordat ze nu ook de short rally erbij hebben
Aeolus schreef:A.H.S schreef:Aeolus schreef:henk 400rr schreef:Simpel, het enigste belangrijke voor het grote publiek is dat ze niet starten, de details waarom zijn alleen belangrijk voor diegene die organisatorisch er wat mee te maken hebben.
Misschien komt het doordat ze nu ook de short rally erbij hebben
Als ik mocht kiezen....
lennartrallypower schreef:https://www.facebook.com/peter.versluis2?fref=ts mooi kleurstelling ook check zijn facebook maar eens
Starkoo schreef:Tja Peter kan nu voor de rally kiezen omdat hij geen kans meer heeft op de NK titel, bij de autocross (superklasse).
Wel leuk voor de rally fans dat Peter kan starten met de Fiesta WRC!
BartS schreef:Even samenvatten, zouden dit de bekende deelnemers zijn?
Dennis Kuipers - Fiesta WRC
Versluis - Fiesta WRC
Van Merksteijn - DS3 WRC
Van Loon - Focus WRC
Maar wie dan de te verwachten deelnemers?
Bob de Jong - Lancer WRC
Schilt - Subaru WRC
Rene Kuipers - Subaru WRC?
Swaanen - C4 WRC?
Zou een flinke verzameling worden dan, leuk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten