Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sanderboy schreef:waarom?
kleinjan schrijft vaak op het laast in.
verder hoop ik nog op ad smits , merksteijn inderdaad(las op facebook dat eddy chevaillier vandaag bij vm motorsport was) ,
misschien nog leemans , schapers , averdijk , haverkate en de jong?
PatrickScholman schreef:Waar ik wel benieuwd naar ben is het volgende, kan iemand mij vertellen welke equipes zaterdag deelnemen aan de shakedown (presentatie) in Nijverdal?
Gerholt schreef:PatrickScholman schreef:Waar ik wel benieuwd naar ben is het volgende, kan iemand mij vertellen welke equipes zaterdag deelnemen aan de shakedown (presentatie) in Nijverdal?
Harry Kleinjan,Altena/Aaltink,Fam Moree.Fiesta ten Brinke.Nissan 350z en Evo Deltion kleine greep.
En twenterally radio is er ook.samen werkimg tussen HOifm en Delta fm
Mazzo schreef:Rene Kuipers in de Fiesta S2000....
Gerholt schreef:PatrickScholman schreef:Waar ik wel benieuwd naar ben is het volgende, kan iemand mij vertellen welke equipes zaterdag deelnemen aan de shakedown (presentatie) in Nijverdal?
Harry Kleinjan,Altena/Aaltink,Fam Moree.Fiesta ten Brinke.Nissan 350z en Evo Deltion kleine greep.
En twenterally radio is er ook.samen werkimg tussen HOifm en Delta fm
mauriceke schreef:ik denk dat kleinjan niet aan de start komt… hij heeft vorig weekend in duitsland de Rallye Mittelhessen gereden?
of was dat misschien een test voor hellendoorn..??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast