Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MarkY Mark schreef:OK, vind er nix mis mee om de rally te sponsoren. Vind het ook niet erg om een route te kopen, het probleem is echter:
Inhoud van de publieksinformatietassen
- Toegang 1 persoon tot het servicepark. wij zijn met 4
- Toegang 1 persoon tot klassementsproef Luttenbergring wij zijn met 4
- Het Golden Tulip Rally Magazine met de laatste nieuwtjes, routekaarten, informatie over de rijders, proeven, publiekspunten en het HypoHuis klassement. Hier gaat het om
- Deelnemerslijst Golden Tulip Rally staat wel op internet
- Rallyschildje leuk
- Blits rally-keycord leuk
- Sponsor informatie staat wel op internet
- De laatste editie van Panorama lees ik wel op het werk
- En dit alles in een hippe rugzak (ook te koop bij de proeven)
- Totale waarde 25 euro. Verkoopprijs 15 euro.
En het enige wat ik wil is een route. Laat ze ook hier rekening mee houden s.v.p.
We zullen ook echt wel zo'n pack kopen, maar het is jammer van al die reclame. Het geld wat hiervoor gebruikt wordt kunnen ze beter gewoon in de rally stoppen. Sorry, dit is gewoon mijn mening. Kan mij voorstellen dat er andere gedachten hier over zijn.
Ik had alleen gehoopt dat iemand wist of er ook losse vellen te verkrijgen waren. Dit zijn het volgens de site dus niet, en dat is erg jammer.
Mark
V.D.G Rally team schreef:MarkY Mark schreef:OK, vind er nix mis mee om de rally te sponsoren. Vind het ook niet erg om een route te kopen, het probleem is echter:
Inhoud van de publieksinformatietassen
- Toegang 1 persoon tot het servicepark. wij zijn met 4
- Toegang 1 persoon tot klassementsproef Luttenbergring wij zijn met 4
- Het Golden Tulip Rally Magazine met de laatste nieuwtjes, routekaarten, informatie over de rijders, proeven, publiekspunten en het HypoHuis klassement. Hier gaat het om
- Deelnemerslijst Golden Tulip Rally staat wel op internet
- Rallyschildje leuk
- Blits rally-keycord leuk
- Sponsor informatie staat wel op internet
- De laatste editie van Panorama lees ik wel op het werk
- En dit alles in een hippe rugzak (ook te koop bij de proeven)
- Totale waarde 25 euro. Verkoopprijs 15 euro.
En het enige wat ik wil is een route. Laat ze ook hier rekening mee houden s.v.p.
We zullen ook echt wel zo'n pack kopen, maar het is jammer van al die reclame. Het geld wat hiervoor gebruikt wordt kunnen ze beter gewoon in de rally stoppen. Sorry, dit is gewoon mijn mening. Kan mij voorstellen dat er andere gedachten hier over zijn.
Ik had alleen gehoopt dat iemand wist of er ook losse vellen te verkrijgen waren. Dit zijn het volgens de site dus niet, en dat is erg jammer.
Mark
Dan ga je bij de start staan en rij de rijders achterna. Dan kom je vanzelf bij de proef. En wat betreft de reclame in de tas hou er wel rekening mee dat dit ook sponsors zijn om de rallysport te betalen.
erikjan schreef:de informatiepakketten zijn inmiddels al te koop bij de Shell in Almelo, tegenover Citroen Wilmink / BMW Smudde...
zit in een rugzakje dit jaar.
het informatieboekje is full-colour, de kaarten hierin zijn redelijk goed.
wat ik alleen een beetje mis is een overzichtskaart van het hele gebied.
Niet dat ik als regionaal-bekende bezoeker daar zo om zit te springen, maar ik kan me voorstellen dat het makkelijk is als je van buiten Overijssel komt
Davekuh schreef:erikjan schreef:de informatiepakketten zijn inmiddels al te koop bij de Shell in Almelo, tegenover Citroen Wilmink / BMW Smudde...
Niet dat ik als regionaal-bekende bezoeker daar zo om zit te springen, maar ik kan me voorstellen dat het makkelijk is als je van buiten Overijssel komt
Zoals ik dustoch maar het navigatie gebeuren mee nemen dan
V.D.G Rally team schreef:Davekuh schreef:erikjan schreef:de informatiepakketten zijn inmiddels al te koop bij de Shell in Almelo, tegenover Citroen Wilmink / BMW Smudde...
Zoals ik dustoch maar het navigatie gebeuren mee nemen dan
Daar heb je niet veel aan op het kaartje zijn de straat namen bijna niet te lezen.
Corne schreef:Dat is alleen maar voorbereidend werkik koop ook altijd een gewone kaart van de omgeving waar de rally is
Kaarten van '99 t/m 03, das veel beter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast