MartijnB schreef:jjussttinn schreef:Nee oke, maar ze deden de afgelopen jaren altijd mee.
Bij dezen heb je dan nog een streekrijder die vooralsnog gewoon meedoet
Das mooi om te horen Martijn!
Je kunt bijna inschrijven...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB schreef:jjussttinn schreef:Nee oke, maar ze deden de afgelopen jaren altijd mee.
Bij dezen heb je dan nog een streekrijder die vooralsnog gewoon meedoet
antoine schreef:Ik had al gelezen dat je in de achtertuin van Arjen en Noortje ging spelen, Martijn.![]()
Vanaf dit jaar is het toch om het jaar rally in Barneveld? Komt de organisatie met een nieuwe rally in de buurt van waar de naam van de organisatie toe verwijst?
MartijnB schreef:antoine schreef:Ik had al gelezen dat je in de achtertuin van Arjen en Noortje ging spelen, Martijn.![]()
Vanaf dit jaar is het toch om het jaar rally in Barneveld? Komt de organisatie met een nieuwe rally in de buurt van waar de naam van de organisatie toe verwijst?
Wat ik begrepen heb wel ja.
De heren Smeets zouden bezig zijn om het ene jaar barneveld te doen het andere jaar iets ergens in Limburg.
Maar het fijne weet ik er verder ook niet van.
kraats schreef:MartijnB schreef:antoine schreef:Ik had al gelezen dat je in de achtertuin van Arjen en Noortje ging spelen, Martijn.![]()
Wat ik begrepen heb wel ja.
De heren Smeets zouden bezig zijn om het ene jaar barneveld te doen het andere jaar iets ergens in Limburg.
Ik ook niet!![]()
Ik denk dat hierover nog wel nieuws komt voor de 2010 editie van de Nederlandrally....
WRC fan schreef:kraats schreef:antoine schreef:Ik had al gelezen dat je in de achtertuin van Arjen en Noortje ging spelen, Martijn.![]()
Ik ook niet!![]()
Ik denk dat hierover nog wel nieuws komt voor de 2010 editie van de Nederlandrally....
Ik hoop alleen dat het niet ergens in Limburg is maar wat dichterbij. Barneveld licht naast de deur en Limburg helaas niet
Ik hoop alleen dat het niet ergens in Limburg is maar wat dichterbij. Barneveld licht naast de deur en Limburg helaas niet
riesjaar schreef:Ik hoop alleen dat het niet ergens in Limburg is maar wat dichterbij. Barneveld licht naast de deur en Limburg helaas niet
Hoe kom daar bij ?????????????????????
Limburg ligt direkt aan de voordeur en Barneveld
ergens half in Nederland![]()
![]()
![]()
riesjaar schreef:Ik hoop alleen dat het niet ergens in Limburg is maar wat dichterbij. Barneveld licht naast de deur en Limburg helaas niet
![]()
![]()
WRC fan schreef:riesjaar schreef:Ik hoop alleen dat het niet ergens in Limburg is maar wat dichterbij. Barneveld licht naast de deur en Limburg helaas niet
![]()
![]()
Ik vind Limburg eigenlijk meer de achterdeur. De voordeuren zijn Amsterdam en Rotterdam
antoine schreef:Nee, Limburg is nog steeds Nederland.Was het nu Friesland geweest dan wel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten