Rally Larvik - Noorwegen

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Armand » do sep 17, 2009 11:30

Mijn maag draait altijd drie keer rond bij dat soort berichten. Een van de reden dat de kids niet meegaan. Maar ik sluit me aan bij Holkers.
Wat verwacht de poster dan dat we met zijn allen R.I.P gaan posten. Ken het meisje niet, zal haar nu ook nooit leren kennen. Wat ik wel weet is dat er een gezin, familie, klasgenootjes en dergelijke een kut tijd tegemoet gaan.
Met die wetenschap kan je het beter laten...

Oh ja, voor de rijder is het ook vervelend natuurlijk, maar die ademt nog, dus die geeft het uiteindelijk wel een plaatsje...
Armand

Berichtdoor TWENGELTJE » do sep 17, 2009 11:44

mantaboy schreef:@Maurice, het gaat meer om het feit dat je op asfalt grip verwacht die er plotseling niet en dan ineens weer wel is. Iedereen met een beetje ervaring op asfalt weet hoe erg je dit kan verrassen!

Persoonlijk rijd ik erg graag op de betonbanen in België, die vind ik constanter qua grip. Maar misschien komt dat ook omdat ik daar vaak op rijd.

Jij woont er dan ook bijna :wink:
TWENGELTJE

Berichtdoor TWENGELTJE » do sep 17, 2009 11:49

Als wij idd om elk geval, hoe droevig het ook is voor de betrokkenen, een heel topic moeten gaan vol snotteren is niemand mee gebaat

En om iemand te gaan afvallen of hij wel of niet reageert is mischien voor diegene een tekortkoming waarvoor hij bij zichzelf te rade zal moeten
TWENGELTJE

verbeter de wereld begin bij je zelf

Berichtdoor redwitch100 » do sep 17, 2009 12:10

rob, het spijt me vreselijk dat ik het zeg maar ik vind dat je te ver gaat nu
het is vreselijk dat het weeeeer heeft moeten gebeuren, maar waarom zie ik je naam nergens staan bij de topic van karien die stierf bij de 12 uur van wervik of stefan duchesse in de rally hannut afgelopen maart, als je andere mensen afkaffert omdsat ze anders reageren als je had verwacht dan moet je zelf wel het goede voorbeeld geven, en ja wij zijn blij dat je fijn in noorwegen wil blijven want aan mensen zoals jij hebben we hier in ons mooie kikkerlandje geen behoefte
redwitch100

Berichtdoor gta » do sep 17, 2009 13:58

ik denk dat iedereen maar eens wat moet kalmeren... er is genoeg gezegd over dit onderwerp..!!
gta

Berichtdoor Wolter » do sep 17, 2009 14:13

gta schreef:ik denk dat iedereen maar eens wat moet kalmeren... er is genoeg gezegd over dit onderwerp..!!

Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen.

Wat betreft dat meisje: precies was voorgaande ook hebben gezegd; heel sneu, erg droevig en vooral voor de direct betrokkenen.

Wat betreft het asfalt: Bij alle rijders ligt een ongeluk aan de koude banden, proeven, het weer of hoe de maan staat... Rallyrijden is het inschatten van situaties en daar naar handelen, hoe lastig dat soms ook is. Maar uiteindelijk zit er maar 1 iemand achter het stuur. Alleen het mechanisch falen kan een externe oorzaak zijn.

Wat betreft de reacties: Verplicht sterkte wensen en zeggen dat het erg is, puur omdat als je dat niet doet je er gek op aangekeken wordt, slaat natuurlijk nergens op. Het gaat toch om wat je over kunt brengen en naar wie. En dan vooral de waarde die daar aan gehecht wordt..?

En wat betreft de opmerking ''ik verhuis nooit meer terug'': prima. Maar verwacht dan ook niks vanuit NL en blijf lekker daar op de forums.
Wolter

Berichtdoor Luijbregts » vr sep 18, 2009 18:12

Ik blijf wel fijn hier op de fora. LOL.

MVRGRT.
Rob 8)
Luijbregts

Berichtdoor leor888 » za okt 10, 2009 18:33

Mikkelsen reed vandaag mee in de KMK rally, Katrineholm. Wat dat betreft is hij er goed overheen gekomen zo op het oog want hij werd keurig tweede achter de erg snelle PG Andersson.

Beide zijn het wel klasse rijders hoor, die gaan we vast vaker zien! Wat een geweld en durf.

PG heeft trouwens niet de eindoverwinning in het zweedse kampioenschap behaald ondanks zijn groot aantal overwinningen.
Doordat hij in de eerste (nb zijn thuisrally in Värmland, ik denk dat PG toen de voorkeur gaf aan de wk wedstrijd in Noorwegen in dezelfde periode, maar heb het nog niet gechecked.) niet mee reed heeft Jocke Nyman door alle wedstrijden op het podium te komen de titel gewonnen.
leor888

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden