Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
antoine schreef:Wanneer je je cookies verwijderd kan je meerdere malen stemmen.
P2000 schreef:Ik durf me hier als Werkendammer maar amper te vertonen in dit topicmaar ik ga het toch proberen
![]()
Uiteraard ben ik voor en heb al gestemt!
Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat er alleen gesproken word over de min punten en niet de eventuele plus punten voor de omgeving.De gemeente Werkendam wil zich breder op de kaart zetten en ik denk dat een goed bezocht Autosport evenement daar best een bijdrage aan kan leveren.
Industrie is best een belangrijke factor in Werkendam,bedrijven zouden zo'n evenement aan kunnen grijpen om zich kenbaar te maken aan breder publiek doormiddel van reclame etc.Ook de middenstand zal er een best graantje van mee kunnen pikken.
En wat betreft het feit dat de wegen niet geschikt zouden zijn vind ik ook geen sterk argument.Ik denk dat het zelfs uitermate geschikte wegen zijn om een aantal uitdagende proeven op uit te zetten.
Daarnaast zijn de Biesheuvels ervaren genoeg om in te schatten welke wegen er wel of niet geschikt zouden zijn.
Als laatste denk ik dat dit evenement alle steun verdient.Al enige tijd is er een drang naar nieuwe uitdagende proeven in Nederland en deze wedstrijd kan weer eens een frisse wind door rally land doen waaien.
NIEUWENDIJK – De CDA fractie heeft vorige week de antwoorden op de vragen over de autorally ontvangen. De antwoorden kunt u lezen door de bijgevoegde link aan te klikken.
Inmiddels heeft er op initiatief van het CDA een positief gesprek plaats gevonden met de organisator en de gemeente Werkendam. Momenteel vinden er gesprekken plaats met de provincie. De CDA fractie staat nog steeds voor 100% achter het organiseren van een autorally in ons gebied.
Antwoordbrief: http://cdawerkendam.nl/site/documenten/ ... drally.pdf
official No. 27768 schreef:Als omwonende bezwaren hebben kan ik me voorstellen maar een stukje tolerantie voor 1 dagje kan toch wel? Nijmegen gaat een hele week op zijn kop voor een wandeltocht, heb ik ook nooit over geklaagd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast