CDA Werkendam stelt vragen over afwijzing autorally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallystarter » ma mei 10, 2010 19:03

na lang wikken en wegen toch maar ja gestemd :wink:
iedereen heeft recht op een mening, zolang hij maar overeenkomt met die van mij.

Bekijk onze site op www.lms-rallyteam.nl
rallystarter

Berichtdoor antoine » ma mei 10, 2010 19:05

Wanneer je je cookies verwijderd kan je meerdere malen stemmen.

:oops:
Afbeelding
antoine

.

Berichtdoor rvgrally » ma mei 10, 2010 19:09

:idea: :P 8) dus mensen!!! :idea: :P 8)
rvgrally

Berichtdoor RobinV-Rally » ma mei 10, 2010 19:10

antoine schreef:Wanneer je je cookies verwijderd kan je meerdere malen stemmen.

:oops:

Ohhoho... dat mag niet he ;)
Oeps verwijder ik per ongeluk de cookie van die site
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor P2000 » ma mei 10, 2010 20:03

Ik durf me hier als Werkendammer maar amper te vertonen in dit topic :oops: maar ik ga het toch proberen :wink:

Uiteraard ben ik voor en heb al gestemt!

Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat er alleen gesproken word over de min punten en niet de eventuele plus punten voor de omgeving.De gemeente Werkendam wil zich breder op de kaart zetten en ik denk dat een goed bezocht Autosport evenement daar best een bijdrage aan kan leveren.
Industrie is best een belangrijke factor in Werkendam,bedrijven zouden zo'n evenement aan kunnen grijpen om zich kenbaar te maken aan breder publiek doormiddel van reclame etc.Ook de middenstand zal er een best graantje van mee kunnen pikken.

En wat betreft het feit dat de wegen niet geschikt zouden zijn vind ik ook geen sterk argument.Ik denk dat het zelfs uitermate geschikte wegen zijn om een aantal uitdagende proeven op uit te zetten.
Daarnaast zijn de Biesheuvels ervaren genoeg om in te schatten welke wegen er wel of niet geschikt zouden zijn.

Als laatste denk ik dat dit evenement alle steun verdient.Al enige tijd is er een drang naar nieuwe uitdagende proeven in Nederland en deze wedstrijd kan weer eens een frisse wind door rally land doen waaien.
P2000

Berichtdoor metisse » ma mei 10, 2010 20:16

P2000 schreef:Ik durf me hier als Werkendammer maar amper te vertonen in dit topic :oops: maar ik ga het toch proberen :wink:

Uiteraard ben ik voor en heb al gestemt!

Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat er alleen gesproken word over de min punten en niet de eventuele plus punten voor de omgeving.De gemeente Werkendam wil zich breder op de kaart zetten en ik denk dat een goed bezocht Autosport evenement daar best een bijdrage aan kan leveren.
Industrie is best een belangrijke factor in Werkendam,bedrijven zouden zo'n evenement aan kunnen grijpen om zich kenbaar te maken aan breder publiek doormiddel van reclame etc.Ook de middenstand zal er een best graantje van mee kunnen pikken.

En wat betreft het feit dat de wegen niet geschikt zouden zijn vind ik ook geen sterk argument.Ik denk dat het zelfs uitermate geschikte wegen zijn om een aantal uitdagende proeven op uit te zetten.
Daarnaast zijn de Biesheuvels ervaren genoeg om in te schatten welke wegen er wel of niet geschikt zouden zijn.

Als laatste denk ik dat dit evenement alle steun verdient.Al enige tijd is er een drang naar nieuwe uitdagende proeven in Nederland en deze wedstrijd kan weer eens een frisse wind door rally land doen waaien.

Maar dan wel een frisse wind met een oud (historisch) luchtje :wink:
metisse

Berichtdoor mmrizio » di mei 11, 2010 9:45

Door de Poll weet ik iig van het bestaan af van Werkendam. Of kende ik het al van de fileberichten?

Nu nog een rally om een reden te hebben om er heen te gaan...

Maurice
mmrizio

Berichtdoor MartijnS » di mei 11, 2010 11:16

De halve 100% van Eldik club komt volgens mij uit Werkendam, Maurice ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor JoostS » wo mei 12, 2010 9:16

Reactie van de gemeente:
NIEUWENDIJK – De CDA fractie heeft vorige week de antwoorden op de vragen over de autorally ontvangen. De antwoorden kunt u lezen door de bijgevoegde link aan te klikken.
Inmiddels heeft er op initiatief van het CDA een positief gesprek plaats gevonden met de organisator en de gemeente Werkendam. Momenteel vinden er gesprekken plaats met de provincie. De CDA fractie staat nog steeds voor 100% achter het organiseren van een autorally in ons gebied.

Antwoordbrief: http://cdawerkendam.nl/site/documenten/ ... drally.pdf
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Holkers » wo mei 12, 2010 9:34

Grappig dat een CDA burgemeester dit ondertekend heeft :)

Maar wat ik eruit lees is dat ze geen vergunning verleend hebben omdat ze het geen vergunningsaanvraag vonden. Ze hebben op een verzoek gereageerd zonder de juiste (lees; bureaucratische) kanalen. Die vergunningsverzoek kan alsnog ingediend worden (die ruimte laten ze wel) en zal dan weer beoordeeld worden.

De gemeente heeft ook aangegeven dat een bepaald deel van de route door een deel van Natura 2000 gebied gaat. Nou heb ik bij de bouwaanvraag van ons huis ook te maken gehad met Natura 2000 en die zijn niet echt flexibel... Misschien is de reactie van de gemeente juist een goed punt om de route (deels) aan te passen. De organisatie heeft dat niet gedaan, reden zullen ze zelf beter weten. Daardoor zal het wel lastiger worden om voor dat stuk een vergunning te krijgen.

Al met al is er nog geen beer geschoten, want er is nog geen beer op de weg gezet. Ik lees er voldoende openingen in om alsnog een vergunningsaanvraag in te dienen, misschien met een aanpassing in de route. De gemeente is niet geheel onwillig en ziet de mogelijkheden voor het dorp zelf ook.

Afwacht dus
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor biesheuvel » wo mei 12, 2010 11:38

Reeds gebeurd en officieel ingediend :D
biesheuvel

Berichtdoor Holkers » wo mei 12, 2010 12:07

Succes dan!
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor gert_vlieger » wo mei 12, 2010 12:59

hopen op een goed antwoord
gert_vlieger

Berichtdoor rallyfan323 » wo mei 12, 2010 18:29

official No. 27768 schreef:Als omwonende bezwaren hebben kan ik me voorstellen maar een stukje tolerantie voor 1 dagje kan toch wel? Nijmegen gaat een hele week op zijn kop voor een wandeltocht, heb ik ook nooit over geklaagd!

omwonende die bezwaar hebben kan, maar tolerantie voor 1 dag ?
Weet jij hoeveel evenementen er georganiseerd worden waar de bewoners last van ( kunnen ) hebben ???
Ik heb dit antwoord gekregen van de gemeente toen ik dit ook zei. :lol:
Officials Are Closer Than They Appear.
rallyfan323

Werkendam rally

Berichtdoor Aeolus » do mei 13, 2010 11:53

Dit lijkt me echt te gek@@ zo dichtbij (kom uit Dortd) heb dan ook voor gestemd! wellicht combinatie met Dordrecht? ff met de pond over!!

laat ze maar komen!

Ik heb voor gestemd uiteraard!

Reinier
Aeolus

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden