Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Corne schreef:Jorick schreef:Het is inderdaad goed voor het kampioenschap. (Jammer voor Citroen).
Als Hirvonen het helemaal goed doet, komt hij op 8 punten van Loeb te staan.
Spannender nu ja, maar Hirvonen wordt geen kampioen hoor.. Hoe vaak heeft ie Loeb nu één op één verslagen?
Corne schreef:rallyfan 5396 schreef:Ja maar hoop toch wel dat hirvonen het dit keer wel lukt
Ik denk wij allemaal, maar vind hem toch geen ware kampioen
Corne schreef:rallyfan 5396 schreef:Ja maar hoop toch wel dat hirvonen het dit keer wel lukt
Ik denk wij allemaal, maar vind hem toch geen ware kampioen
TWENGELTJE schreef:Wat een belachelijk einde van deze rally
Ogier die bijna 10 minuten blijft stil staan om loeb nog een puntje te geven
Dit is toch wel teamorders ten voeten uit
Dat latvala iets inhoud ( uit collegialiteit volgens hem)voor hirvonen is nog wel te begrijpen maar wat citroen doet is absurd, zo is het spel niet leuk meer
Loeb word toch wel kampioen met de komende asfaltrally`s in het verschiet
TWENGELTJE schreef:Wat een belachelijk einde van deze rally
Dat latvala iets inhoud ( uit collegialiteit volgens hem)voor hirvonen is nog wel te begrijpen maar wat citroen doet is absurd, zo is het spel niet leuk meer
rallyfan 5396 schreef:TWENGELTJE schreef:Wat een belachelijk einde van deze rally
Wist nog niet waarom Ogier 10 min. verloor, Maar dit vind ik echt belachelijk en hier zal Ogier waarschijnlijk niet blij mee zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast