Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Berto schreef:Als je op dit soort essentiële zaken wil controleren moet je dat, mijns inziens, tussen podium en KP1 doen.
Je bent dan in de wedstrijd maar hebt nog geen proef gereden, dus er is dan nog geen onveilige situatie.
Het is inderdaad vreemd dat dit later gebeurt, maar vooral raar dat men dan ook nog mag doorrijden.
Laat dan ter plekke het euvel verhelpen (indien mogelijk) en anders uit de wedstrijd.
Dat is niet leuk, maar wel veilig en iedereen weet dat je je spullen voor elkaar moet hebben, doe je dat niet, dan kan dit gebeuren.
jos kerremans schreef:Ik zit dit met verbazing te lezen maar wat in mij opkomt : is de KNAF wel gemachtigd om een boete op te leggen ? Of staat er ergens in het reglement te lezen dat het kan/mag ?
rally for ever schreef:Ok, wederom een bewijs dat de juiste communicatie heel veel irritatie kan voorkomen. Laten we voorop stellen dat elke equipe ( hoort te ) weet(en) dat die pin eruit hoort te zijn op de proef. Echter als je als KNAF zo te werk gaat ( aan einde van een proef overvallen, gewoon door laten rijden, als verrassing boete op de mat ) zonder ook maar enige vorm van communicatie, ga je nog meer teams Nederland uit jagen. Volgens mij kan dat toch niet de bedoeling zijn van een nationale autosport federatie....
rally for ever schreef:( aan einde van een proef overvallen, gewoon door laten rijden, als verrassing boete op de mat )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten