Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
solberg the best schreef:Ik verwacht niet,dat swaanen rijdt, davy thierie zit namelijk naast kuipers
PatrickTwente schreef:solberg the best schreef:Ik verwacht niet,dat swaanen rijdt, davy thierie zit namelijk naast kuipers
Genoeg andere (Belgische) navigatoren..
borbase schreef:rallyfanam schreef:Mag ik ook even mee dromen Coen vink,Hans stacey , hans weijs jr en natuurlijk kevin in een wrc.
kan niet wachten
Kijk jij snapt hem
lennartrallypower schreef:borbase schreef:rallyfanam schreef:Mag ik ook even mee dromen Coen vink,Hans stacey , hans weijs jr en natuurlijk kevin in een wrc.
kan niet wachten
Kijk jij snapt hem
oke dan droom ik nog even veder mark breijer er dan ook weer bij. en zoals veel hier al zeggen van eldik natuurlijk in gevecht met wevers weer. en dan nog tjoen en sneijers
Aeolus schreef:lennartrallypower schreef:borbase schreef:rallyfanam schreef:Mag ik ook even mee dromen Coen vink,Hans stacey , hans weijs jr en natuurlijk kevin in een wrc.
kan niet wachten
Kijk jij snapt hem
oke dan droom ik nog even veder mark breijer er dan ook weer bij. en zoals veel hier al zeggen van eldik natuurlijk in gevecht met wevers weer. en dan nog tjoen en sneijers
jaja je moet blijven dromen![]()
![]()
maar van mij mag het!
Reinier
Broem broem schreef:En v. Kamperdijk? Heb een Fiësta-livery gezien, maar weet iemand wanneer hij gaat rijden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten