Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wolter schreef:...Sommige zijn er vol over gegaan, hebben ze zelf bepaald, maar wel met de gevolgen van dien. Van de andere kant: zonder risico's te nemen kan je ook niet winnen.
Wolter schreef:Het leuke aan rally's is het onvoorspelbare en steeds wisselende karakter waarop je moet anticiperen. En door de elementen die daaraan bijdragen in de wedstrijd te verminderen (lees: proeven veranderen), neemt dat karakter af. En dus, in mijn ogen, ook de charme van de rallysport.
Wolter schreef:En over het eendaagse evenement: Mijn mening: niet doen. Het is Hellendoorn en daar hoort ook donker bij.
AC schreef:Wolter schreef:...Sommige zijn er vol over gegaan, hebben ze zelf bepaald, maar wel met de gevolgen van dien. Van de andere kant: zonder risico's te nemen kan je ook niet winnen.
Wordt het dan geen loterij? Je kan alleen maar winnen door er vol overheen te gaan (geen tijdsverlies). En dan wint diegene die het geluk heeft dat alles heel blijft...Wolter schreef:Het leuke aan rally's is het onvoorspelbare en steeds wisselende karakter waarop je moet anticiperen. En door de elementen die daaraan bijdragen in de wedstrijd te verminderen (lees: proeven veranderen), neemt dat karakter af. En dus, in mijn ogen, ook de charme van de rallysport.
Klopt, maar wel tot op zekere hoogte. De uitdaging is zo hard mogelijk te gaan zonder rijdersfouten en de auto heel te houden. Een stuk off-road rijden valt voor mij hier niet meer onder.Wolter schreef:En over het eendaagse evenement: Mijn mening: niet doen. Het is Hellendoorn en daar hoort ook donker bij.
Meerdaagse evenmenten zijn zoo vet! Hoe gekker hoe beter wat mij betreft (mooiste rally voor mij, BHV 2006, zaterdag hele dag knallen tot 3 uur 's nachts (want voor achterin het veld wordt het vaak veel later) en dan volgende dag met 6 proeven af maken, fantastisch!!).
Mark Verhoeven schreef:Wat betreft het "beruchte puntje", heb inmiddels een behoorlijk aantal inboards gezien en het ligt idd in de remzone en je zou als deelnemer moeten kunnen zien dat dit een probleem kan worden als er vele auto's overheen zijn gegaan.
whemink schreef:AC schreef: Je kan alleen maar winnen door er vol overheen te gaan (geen tijdsverlies). En dan wint diegene die het geluk heeft dat alles heel blijft....
Is dat niet de essentie van rallyrijden?
A.H.S schreef:Bij ons was het gat ook dieper de 2e doorkomst.
Sommige wagens hadden er meer problemen mee dan andere
Maar dit hoort toch ook bij rallyrijden,en bij asfalt worden toch ook de bochten uitgereden zodat de situatie ook veranderd.
erikjan schreef:A.H.S schreef:Bij ons was het gat ook dieper de 2e doorkomst.
Maar dit hoort toch ook bij rallyrijden,en bij asfalt worden toch ook de bochten uitgereden zodat de situatie ook veranderd.
tja, die Fordjes hebben een mega sneeuwschuiver die niet voor zand geschikt is...
A.H.S schreef:erikjan schreef:A.H.S schreef:Bij ons was het gat ook dieper de 2e doorkomst.
tja, die Fordjes hebben een mega sneeuwschuiver die niet voor zand geschikt is...
Ze egaliseren de proef wel een beetje voor de rest![]()
Maar ik vind juist het onverhard vaak het leukst om te zien.
uw official op stap schreef:Mijn verslag inclusief dringende oproep staan ook online:
http://www.motorautosport.nl/newsbringe ... DBbTRVDNca
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten