Exotic Green Rally 2010 en MSport Cars Sprint 2010

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » ma jun 28, 2010 11:57

Dat vind ik zeer droevig. Erg jammer.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor richard ST » ma jun 28, 2010 13:02

gewoon doorlopen doen wij ook altijd(maar niet als de auto's al aan het rijden zijn)
betaal niet voor niets zoveel :wink:
richard ST

Berichtdoor ZZR Fan » ma jun 28, 2010 13:03

Officials mogen zich idd wel eens wat meer inleven in toeschouwers ipv de regels zwart op wit letter voor letter opvolgen, wat tot frustraties lijdt. Kom dit bijna ieder jaar wel tegen.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor kraats » ma jun 28, 2010 13:39

ZZR Fan schreef:Officials mogen zich idd wel eens wat meer inleven in toeschouwers ipv de regels zwart op wit letter voor letter opvolgen, wat tot frustraties lijdt. Kom dit bijna ieder jaar wel tegen.

Als je dan toch zo goed weet, waarom neem jij dan niet alle verantwoording bij ongevallen. Ik denk dat het BSR en de organisatoren dat wel op prijs stellen. Zoniet doe dan gewoon een beetje normaal en laat eenieder zijn werk gewoon goed doen. De regels zijn er ook voor jouw veiligheid.
Gezien de toenemende snelheden zou er veel ruimer afgelint dienen te worden, maar opmdat de officials er steeds weer op aangekeken worden gebeurd dit alleen bij noodzakelijke situaties.
Als je denkt dat de rallysport er is voor de toeschouwers of amateur fotograafjes, dan heb je het toch echt mis.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor kraats » ma jun 28, 2010 13:52

Arfman schreef:.

cvgn schreef:Is niet anders afgelint dan bij elke andere Nederlandse rally hoor, is gewoon zoals de Knaf het veiligheidsplan voorschrijft

Dan heb ik blijkbaar voorgaande jaren steeds pech gehad dat ik op een punt kwam waar het wel zo was. Niet vervelend bedoeld, maar ik (en mijn reisgenoot en mensen die we ter plekke spraken) hadden echt het idee dat het bij de EGR nog veel erger was dan bij andere Nederlandse rally's.

Misschien(!) is het wel zo dat er andere organisaties (te) makkelijk omgaan met het produceren van een veiligheidsplan, en zijn de normen zoals de EGR die hanteert de juiste en doen de anderen het minder veilig.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor mantaboy » ma jun 28, 2010 13:53

Je mag het wel iets anders stellen Theo. De rallysport is er voor iedereen, rijders, navigatoren, toeschouwers, officials, etc.

Echter het probleem is de sport aantrekkelijk houden voor alle partijen. Dat is een moeilijk compromis.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor ZZR Fan » ma jun 28, 2010 14:16

kraats schreef:
ZZR Fan schreef:Officials mogen zich idd wel eens wat meer inleven in toeschouwers ipv de regels zwart op wit letter voor letter opvolgen, wat tot frustraties lijdt. Kom dit bijna ieder jaar wel tegen.

Als je denkt dat de rallysport er is voor de toeschouwers of amateur fotograafjes, dan heb je het toch echt mis.

Zit daar niet gewoon het hele probleem, dat de rallysport zich te ver verheven voelt? Dat klinkt helemaal door uit jouw reactie. De mensen achter het lint snappen er geen bal van, mogen blij zijn dat ze de auto's kunnen zien en moeten voor de rest hun mond houden. Het simpele is dat als deze mensen niet meer komen de rallysport er gewoon op achteruit gaat.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Berto » ma jun 28, 2010 15:07

Volgens mij is het gewoon " een cirkeltje" .
We zijn elkaar allemaal (indirect of direct) nodig.
Probeer er maar eens een schakel tussenuit te halen, dan werkt het spelletje niet meer.
Ook publiek en media zijn zeker belangrijk, ik zeg niet dat er zonder niet meer gereden wordt, maar het wordt wel minder aantrekkelijk voor bijv. sponsoren.
Natuurlijk zijn er wel teams die ook zonder sponsoring kunnen rijden, maar dat zijn er niet heel veel.

Ik denk dat iedereen elkaar in z'n waarde moet laten en men elkaar plezier aan de sport moet gunnen op de wijze die men zelf wenst.
Of je nou rijder, navi, official, publiek of media bent, iedereen heeft recht van spreken vind ik.

Hoor de mening van een ander aan en doe er je voordeel mee (of niet), maar loop elkaar niet af te katten, we zijn toch geen voetbalsupporters of wel?

Ik vind dit nog steeds de mooiste en meest sociale sport, laten we dat zo houden.
Als je het niet met de mening van een ander eens bent, vind ik dat je diegene persoonlijk moet benaderen en niet hier heen en weer blaten.

Dit is mijn visie.

Oh ja, wat betreft de knaken: een middagje K3 met mijn dochter is duurder.......... :wink:

Dussss
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor richard ST » ma jun 28, 2010 15:56

kraats schreef:

Zonder ons en de fotograafjes is er snel geen rally meer :wink:
richard ST

Berichtdoor ijsbeer » ma jun 28, 2010 16:10

Ik denk eerder dat zonder organisatie, officials en uiteraad de rijders is er geen Rally meer.
ijsbeer

Berichtdoor richard ST » ma jun 28, 2010 17:44

Klopt ook we kunnen niet zonder elkaar :wink:
maar nu heb je nog wel een organisatie,officials en rijders,maar als wij nu gaan afhakken zal het niet lang meer zijn :cry:

maar nu weer terug waar deze topic voor is
Laatst bijgewerkt door richard ST op ma jun 28, 2010 17:45, in totaal 1 keer bewerkt.
richard ST

Berichtdoor briljant » ma jun 28, 2010 17:44

richard ST schreef:
kraats schreef:

Zonder ons en de fotograafjes is er snel geen rally meer :wink:
Ik denk dat je je daar gigantisch in vergist!
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor richard ST » ma jun 28, 2010 17:48

Ik denk dat je je daar gigantisch in vergist!

nee hoor,want de sponsor wil zijn reclame op jouw auto ivm dat het plubliek het kan zien,anders kan hij jullie net zo goed sponseren en geen reclame op de auto zetten(zelfde als je geld in een putje gooien)
richard ST

Berichtdoor Robert_ » ma jun 28, 2010 17:53

Dan ben ik benieuwd wanneer er voor het eerst een rally wordt georganiseerd waar publiek niet wordt toegestaan. Alsof het publiek echt alleen maar voor problemen zorgt. :roll: Een organisatie die dat voor elkaar krijgt, krijgt van mij €10 euro als blijk van respect die ik anders had uitgegeven voor een info pakketje. :D

---

Rally kan niet zonder iemand, niet zonder rijders, niet zonder marshalls, niet zonder toeschouwers en niet zonder organisatoren. Rallysport is er ook wel degelijk voor de toeschouwers. Ik denk dat de EGR juist een rally is die het meest probeert te doen voor (dik)betalende toeschouwers, dmv VIP arrangementen, etc.

Ik begrijp alleen 1 ding niet: Overal lees je dat de kosten voor het organiseren van een rally de pan uit schieten, maar de EGR is de enige rally die er o.a. een stratencircuit met allerlei shows bij bedenkt, waar vermoedelijk de 'echte' rallyfan (laat ik hem er ook maar even bijhalen) totaal niet op zit te wachten. Is het dan zo gek dat de discussie omtrent de toegangsprijzen elk jaar weer oplaait?
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor Sjeik1981 » ma jun 28, 2010 17:56

Ik denk dat Robert precies verwoord zoals de meeste denken en zeggen. Toch wel super hypocriet om te zeggen dat een rallywedstrijd geen publiek heeft. Waarom willen allen deelnemers dan graag foto`s hebben en als het publiek niet hoeft te komen, hoef ik geloof ik de foto`s niet meer te sturen en met mij nog meer fotograafjes die (een aantal daarvan) kosteloos de foto`s ter beschikking stelt.
Sjeik1981

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden