Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Aeolus schreef:zijn er nog lokale mensen van daar die leuke plaatsen om te gaan kijken weten?
biesheuvel schreef:Aeolus schreef:zijn er nog lokale mensen van daar die leuke plaatsen om te gaan kijken weten?
1 van de mooie plaatsen zal zijn als je vanaf werkendam de rotonde de polder in neemt.
Op het punt waar je dan tegen aan rijd zullen alle rijders 3 keer langskomen per proef.
Ook kan je ze van dit punt de kleine ronden zien rijden, en weer de polder uit richting Nieuwendijk.
Groet Antoine
rallystarter schreef:ik vind het innovatief, je moet toch wat bedenken om te voldoen aan eisen van rijders(willen lange uitdagende proeven) en kijkers (willen zo vaak mogelijk een auto langs zien komen).
Sjeik1981 schreef:zoals ik al zei, je kunt niet van een kaart afgaan. Hebben jullie hier nog tipje? Ga hem proberen te combineren met de eerste KP 1 in boucle 2
Jacco Hartog schreef:Kp 1 & 2 zijn mooie proeven. veel afwisseling en lijkt erg op Hulst.
kp1: Kleine hoogte verschillen en eindigen in het dorp en nog twee jump aan het einde.
kp 3 erg snel en veel snijden op een hoge snelheid.
En met erge diepen sloten... dus niet echt mijn proef.
Kp 4 kort maar wel erg snel een dijk op.
Voor de mannen met een groot hart.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast