Groet,
Hans
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ik was het ook aan het denken.mantaboy schreef:rallyroy schreef:ja als ze wil kan ze heel snel zijn wand met en oudere auto kan ze bijna altijd top 5 rijden dat doe niemand haar na
Die zijn er meer en die bewuste rijders winnen zelfs.
Reglement schreef:13.1. General Information
Shakedown takes place on Thursday 24th June 18:00 - 23:00 in Nieuwkerke (same location as in 2009). The stage length is 4,88
km. The Shakedown start is 17.99km from Service Park an HQ and the finish is 20.20km from Service Park and HQ. There will be
a separate local Service Park for the Shakedown.
13.2. Schedule
Thursday 24th June
18:00 - 19:00 Reconnaissance behind the security car (see time schedule)
19:00 - 20:30 First 25 starting numbers
20:30 - 23:00 All competitors
mantaboy schreef:@Hans: Volgens mij is dat nu Langemark. Maar ik kan er heel goed naast zitten.
Martijn_Braat schreef:mantaboy schreef:@Hans: Volgens mij is dat nu Langemark. Maar ik kan er heel goed naast zitten.
Westouter
mantaboy schreef:@Hans: Volgens mij is dat nu Langemark. Maar ik kan er heel goed naast zitten.
Peer schreef:mantaboy schreef:@Hans: Volgens mij is dat nu Langemark. Maar ik kan er heel goed naast zitten.
De enige 2 "echte" jumps die er inzaten de laatste jaren dat ik reed (2002) voor't laatst waren op Westouter en Heuvelland. Dit is zeker niet de jump op Heuvelland en volgens mij ook niet Westouter.
Langemark had altijd wel een klein jumpje over een bruggetje maar dat was op een nieuwe weg. Ik gok dat deze foto uit 1984 komt, zelfs al zou dit hetzelfde punt zijn dan is het zeker niet meer zo spectaculair.
Ik weet overigens niet exact hoe het dit jaar zal zijn, daar heb ik mij niet in verdiept aangezien ik er toch niet bij ben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten