Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Franky schreef:Hij zal ongetwijfeld erg snel zijn.
Een dagsuccesje is er zeker in
alleskids1971 schreef:Franky schreef:Hij zal ongetwijfeld erg snel zijn.
Een dagsuccesje is er zeker in
Jij schat Jos Verstappen hoog in. Als Verstappen een dag etappe wint, dan betekend het dat alle toppers verdwaald of uitgevallen zijn. Op eigen kracht en snelheid zal de equipe Verstappen-DAF geen top 5 rijden. Hij mag blij zijn als hij iedere etappe op tijd binnen is in de duine, als hij die al haalt. Ik heb niets tegen Verstappen, ben jaren fan geweest, maar in de Dakar moet Jos toch echt onderaan beginnen, bij de bodem, en die is erg diep in de Dakar rally.
maar eerst maar "even" het truck rijbewijs halen, anders blijft het bij theorie.
Bartrallyfan schreef:Frits heeft nu al waar hij dit voor doet, Aandacht voor zijn merk!!! deze man heeft wel verstand van marketing!
rvgrally schreef:worden hierboven nou verstappen en saints vergelekenDa is t zelfde als ja als...zand met goud... Snap echt niet wat die verstappen te zoeken heeft in die zandbak daar... ik heb het wel eens vaker mis gehad maar ALS ie mee gaat rijden kan dat toch gewoon helemaal niks worden!?
Niels2 schreef:rvgrally schreef:worden hierboven nou verstappen en saints vergelekenDa is t zelfde als ja als...zand met goud... Snap echt niet wat die verstappen te zoeken heeft in die zandbak daar... ik heb het wel eens vaker mis gehad maar ALS ie mee gaat rijden kan dat toch gewoon helemaal niks worden!?
Geen idee wat heiligen hier mee te maken hebben.
rvgrally schreef:worden hierboven nou verstappen en saints vergelekenDa is t zelfde als ja als...zand met goud... Snap echt niet wat die verstappen te zoeken heeft in die zandbak daar... ik heb het wel eens vaker mis gehad maar ALS ie mee gaat rijden kan dat toch gewoon helemaal niks worden!?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten