Starkoo schreef:ook de Sara WRC is niet verkocht toch???Roger en Jolanda schreef:[offtopic]:Wat mij nog steeds verbaast is dat er geen C4 WRC te koop zijn .....
[on topic]
Die is toch nog geen 50 jaar oud?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Starkoo schreef:ook de Sara WRC is niet verkocht toch???Roger en Jolanda schreef:[offtopic]:Wat mij nog steeds verbaast is dat er geen C4 WRC te koop zijn .....
[on topic]
[on topic]
TWENGELTJE schreef:Jan Willem schreef:Die uitspraak getuigt van een knap staaltje alwetendheid Corne (no offense). Ik vind Hirvonen net zo saai als Loeb, het zijn beide geen Colin McRae's of Latvala's. Ik heb geen verklaring maar hij heeft mijn sympathie en Loeb niet.
Geef mij wat dat betrefd maar P.Solberg
Arfman schreef:Inderdaad vreemd. Ik denk dat Citroen Sport ergens een hele grote loods heeft met allerlei Xsara's en early C4's, die weg staan te stoffen. Die dingen zie je echt nergens terug volgens mij.
Loeb voor de 6e keer WK. Gaap. Gun het hem wel, daar niet van, maar het is zo allemachtig saaaaaaai.
EDIT: ik kan nu al ongeveer voorspellen wat hij morgen, na de overwinning gaat zeggen: "For sure ... pushed hard .. for sure .. good setup .. nice handling .. for sure". Zo ongeveerWaar zijn de tijden dat Sainz z'n Corolla in elkaar trapte, 300 meter van de finish, of Colin vloekend over de finish kwam met ongeveer 2/3e auto over ... zucht.
/oude man
wel jammer dat ze de auto's in de ralliart tijd sloopten, zal best gaaf zijn als we een citroen WRC in de Nederlandse Rally gaan zien!Armand schreef:Toen Ralliart nog vol meedeed in het WK waren deze auto's ook niet te koop. Sterker nog, ze werden vernietigd, zou me niet verbazen dat dat bij Citroen ook gebeurd of ze komen op de markt als Citroen uit het WK stapt.
Arfman schreef:EDIT: ik kan nu al ongeveer voorspellen wat hij morgen, na de overwinning gaat zeggen: "For sure ... pushed hard .. for sure .. good setup .. nice handling .. for sure".
Jan Willem schreef:Arfman schreef:EDIT: ik kan nu al ongeveer voorspellen wat hij morgen, na de overwinning gaat zeggen: "For sure ... pushed hard .. for sure .. good setup .. nice handling .. for sure".
klik
DaveEVO schreef:Loeb verliest 11,2 sec. op ss14![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten