Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Misschien maar eens kijken of de WRC rijders in het ONRK solidair willen zijn met jullie.
En de beslissing om in Tielt te rijden naast zich neerleggen in het belang van de Nederlandse rallysport.
Het zijn er tot op heden maar 5.
Als die gezamenlijk besluiten niet te starten in België kost het ze ook geen punten t.o.v. de andere deelnemers.
Wouter Ploeg schreef:Ondanks dat ik niet meer welkom ben doe ik toch maar mee. Elke deelnemer is er 1. Het waren slechts gedeelten van 1 proef die we gefilmd hebben. Maar ik kan de humor van jullie opmerkingen goed inzien. Promofilm was slechts een dekmantel om alvast te verkennen, ha. Ik moet tenslotte goed scoren in thuisrally.
Ik verwacht dat de organisatie naast de shortrally deelnemers ook nog wel een aantal rijders weet te trekken die het Nationaal kampioenschap, NNRK, rijden en wie weet een paar wrc boys die niet aan het open kamioenschap meedoen.
Moeten er maar het beste van maken ondanks dat de Knaf-beslissing onbegrijpelijk blijft. In reglementen staat zelfs dat 2 rally' s in het hetzelfde weekend niet kan. Als je ziet wat een organisatie allemaal moet doen om een rally georganiseerd te krijgen dan is deze beslissing van onze eigen Knaf bizar te noemen. Daar is laatste woord nog niet over gesproken.
erikjan schreef:toppers die 't Harde nog meegemaakt hebben zullen denk ik niet al te lang hoeven na te denken voor ze naar Ede gaan !
zulke gevarieerde compacte evenementen zul je in NL niet snel tegenkomen..
(al is 't Harde al ruim 25 jaar geleden...)
Codieo schreef:Laten we als publiek nu eens de organisatie steunen en massaal naar Ede afreizen! Dus niet naar Tielt, maar zorgen dat de wegen langs de kazerne vol staan. En het zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn als er mensen de moeite nemen om mooie spandoeken maken met een fijne boodschap voor de KNAF (of schiet ik nu door)
Codieo schreef:Laten we als publiek nu eens de organisatie steunen en massaal naar Ede afreizen! Dus niet naar Tielt, maar zorgen dat de wegen langs de kazerne vol staan. En het zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn als er mensen de moeite nemen om mooie spandoeken maken met een fijne boodschap voor de KNAF (of schiet ik nu door)
briljant schreef:tijd voor een HM klasse.
RG-Rallysport schreef:briljant schreef:Misschien maar eens kijken of de WRC rijders in het ONRK solidair willen zijn met jullie.
En de beslissing om in Tielt te rijden naast zich neerleggen in het belang van de Nederlandse rallysport.
Het zijn er tot op heden maar 5.
Als die gezamenlijk besluiten niet te starten in België kost het ze ook geen punten t.o.v. de andere deelnemers.
Het zou zeer zeker voor Ede een heel mooie opsteker zijn als de equipe's van het ONRK gezamelijk in Ede starten. Vind dat men dat zeker verdient en dan word er toch een duidelijk signaal afgegeven.
Kijk maar naar de CPZ short-rally daar stonden ook de grote mannen en vrouwen aan de start, om het initiatief te ondersteunen.
Dus wellicht zijn deze equipe's ook wel van plan Ede te vereren met een bezoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten